CAROLINE'IN AĞZINDAN
Bir insan ne kadar berbat hissedebilir sorusunun cevabı gibiydim . Passenger - let her go Şarkısı çalmaya başladığında korksamda bunun telefonumdan geldiğini anlamam uzun sürmedi . Evet , Klaus aradığında telefonumda bu şarkı çalıyordu ... Derin bir iç çektim ve telefonu kulağıma götürdüm .
Caroline : Efendim ?
Klaus : Iyi misin ? ... Hayley hami-
Caroline : Biliyorum Klaus . Ben şey ... Bilmiyorum sadece artık " biz " diye bir şey var mı ...
Klaus : Bunu ben de bilmiyorum Care ... Seninle en kısa zamanda yüz yüze konuşmaya geleceğim sadece düşün.
Caroline : Peki .
Klaus : Görüşürüz aşkım.
Telefonu kapattım. Ne yapacağımı bilmiyordum ama kafamı Dağıtmaya ihtiyacım vardı . Ayakkabılarımı ve üstüme Montumu giydiğimde kendimi dışarı attım . Nereye gideceğimi bilmiyordum . Belki de Elena'nın yanına gitmeli- HAYIR !! Düşüncesi bile beni delirtiyordu . Onlar Damon ile barışmıştı ve mutlulardı . Onu kendimle üzmeye hakkım yoktu . Önüme baktığımda Bonnie'nin evine doğru ilerlediğimi fark ettim . Evet belki de onunla kahvaltı edip biraz konuşmalıyımdır .
BONNIE'NIN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda aklıma gelmişken hemen büyü Kitabı'nı elime aldım . Sayfaları karıştırmaya başladım . Bunda bir şey yoktu , hızla diğerine geçtim . Yanıma Care geldi .
Caroline : Neye bakıyorsun ?
Bonnie : Dün Grill'de Connor adında biri ile tanıştım ama ona dokunduğumda çok tuhaf bir şey oldu.
Kafasını salladı .
Bu yere fırlattığım 13. kitaptı !! Nerde bu ... En son kitabı da fırlatacakken gözüm bir sayfaya takıldı. Avcılar , beşli ... Onlar burdaydı .
Bonnie : Beşli burda ...
Caroline : O da ne ?
Bonnie : Vampir Avcıları ...
Caroline : Yani ? Biraz daha açar mısın ?
Bonnie : Bak Caroline , Doğa her zaman için dengesini Sağlar . Eğer Üstünlük vampirlerde olsaydı bu denge olmazdı bu nedenle Avcılar var oldu . Vampirler insanları öldürür , Avcılar da vampirleri ... Onlar 1000 yıl önce köken vampirlerin oluştuğu anda oluşmuş doğaüstü varlıklardır . Bir Avcı öldürdüğü her vampir için vücudunda değişik bir Dövme izi oluşur. Şu ana kadar kimse bu dövmenin nereye çıktığını ya da ne ile yaradığını öğrenemedi ve bu dövme sadece Avcılar için görünebilir . Yani sen ya da ben göremeyiz.
Caroline : Şimdi ne yapmalıyız ? Bir dakika onu öldürmeliyiz 😉 .
Bonnie : O iş o kadar kolay değil. Sana Üstünlük vampirlerde olursa denge sağlanmaz demiştim. Vampirlerin değişik yetenekleri var , avcıların ise üzerine yerleşmiş lanetleri vardır . Eğer bir vampir bir avcıyı öldürürse Ömrü boyunca onun cezasını çeker . Halüsinasyonlar görür , delirmeye başlar ...
Caroline : Ah Kahrolsun !! Bizde normal geçen sadece 3 ay mı oluyor ...
Bonnie : Galiba , ben bu konu ile ilgili bilgi toplamalıyım ama şu an Açlıktan ölüyorum.
Güldük . Hızla bir kahvaltı hazırladım yerken ise aklıma Jeremy geldi . Ve dün akşam Connor ile Grill'den çıkarken ki konuşmaları .
~~ Dün Akşam ~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...