20.Bölüm

582 28 6
                                    

Multimedia'da Hayley var . 😘 Phoebe Tonkin ... Kendisini çok seviyorum . Ve bu bölümden itibaren Kalıcı kişilerden biri olarak hikayeme yerleşmiş durumda.

ELENA'NIN AĞZINDAN

Şoktan şoka giriyorduk . Evin yanına gittiğimizde geriye küllerin kaldığını gördük.

Elena : Burda böyle bir ev yok.

Bonnie : Olamayan birşeyin yanması kadar saçma birşey daha yok ...

Caroline : Nasıl oldu bu ?

Bonnie : İnan bana hiçbir fikrim yok .

Eve gidiyorduk .

Bonnie : Benim yüzümden ...

Caroline : Ne ?

Bonnie : Tabii ya , bazen sihrim kontrolden çıkıyor hepsi benim yüzümdendi.

Elena : Yani hala daha yalnızız .

Bonnie : Sanırım .

Eve girdiğimizde masaya oturdum ve yemeği yemeğe başladım ama bunda kesinlikle bir değişiklik vardı .

DAMON'IN AĞZINDAN

Kendime yeni birini bulmuştum bile adı Kristina . Harika birşeydi , kanının tadı beni büyülüyordu . Onu bir Köle gibi de kullanabiliyordum . Onunla içeride oturuyorduk . Bir anda Stefan geldi ve bütün herşeyi o soran gözleriyle kaçırdı .

Stefan : Bu kim ?

Damon : O mu ... Benim yeni kızım , adı Kristina .

Stefan : Yani yeni oyuncağın

Damon : Güzel bir bayana oyuncak diyemezsin .

Stefan : Hala daha Elena'yı sevdiğini biliyorum.

Kristina : Elena denen şu saçma kızı bırakın artık ... Ne Elena'ymış be ...

Lexi : Bırakın şimdi Elena'yı falan . Daha önemli problemlerimiz var.

Damon : Nedir o ?

Lexi : Hazır olun . Damon , Stefan !! New Orleans'a gidiyoruz . Kökenlere cadılar saldırıyormuş ve bu sefer Üstünlük cadılarda. Kısaca Ölmek istemiyorsanız benimle gelin.

Stefan : Nasıl yani ?

Lexi : Detayları bilmiyorum , tek bildiğim Silas , Qetsiyah , Papa Tunde , Celeste ve Genevieve adlı cadılar gelmiş ve onların desteğe ihtiyacı var .

Damon : Bize ne !

Stefan : Offf

Lexi : Şu duygusuz vampir olayları çok gıcıklaşmaya başladı artık.

Stefan : Damon biz gidiyoruz .

El salladım . Umrumda değildi , Kristina ile burda çok eğlenecektim.

Ikisi çıktıklarında Kristina'ya sapık sapık bakışlar yolluyordum .

Kristina : Biraz eğlenmeye ne dersin ?

Damon : Aklımı okuyorsun .

Onun bacaklarından tuttum ve duvara yapıştırdım . Dişlerimi boynuna geçirdim . Kanını fazla içmiştim bu nedenle kendi bileğimi ısırdım ve ona da kanımdan verdim . Daha sonra onu yatağa fırlattım . Nasıl oldu bilmiyorum ama sanki Kristina ile birlikteyken birşeyler hissediyordum . O bana insanlığımı hatırlatıyordu.

ELİJAH'NIN AĞZINDAN

Hayley ve Klaus değişik savaş planları yapıyorlardı . Papa Tunde'nin hedefi Klaus'tu. Celeste'nin ise hedefi bendim bu yüzden dikkatli olmak zorundaydım . Rebekah'nın yanına geldim ve bizim hepimizin kanlarından Oluşan iksiri onun üzerine Döktüm . Yavaş yavaş uyanıyordu . 2 Dakika kadar sonra gözlerini açtı ve hızla yerinden doğruldu . Biraz daha sonra gözleri benimle ile buluştu.

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin