Uzun bir aradan sonra birlikteyiz ... Bu arada Klaus ve Caroline isteyenler için üzgünüm ama Klaroline'ye daha fazla yer vermeye çalışacağım söz 😄😄
( 3 ay sonra )
ELENA'NIN AĞZINDAN
Yataktan şu saçma alarm sesi ile uyandım. Gerçekten mi ?? Yataktan kalktım ve üstüme giyinecek bir şeyler aradım . Mavi bir kazak ile siyah dar paça bir pantolon da karar kıldım . Saçlarımı hafif dalgalandırdım . Yine hafif bir makyaj yaptım , ayakkabılarımı giydim . Hazırdım ...
Bu 3 ay hepimiz için ayrı ayrı mükemmel olmuştu . Caroline ve Klaus giderek birbirine yakınlaşmış hatta bir bütün olmuşlardı. Care 3 ayın 2'sini Klaus ile birlikte New Orlenas'ta geçirmişti . Jeremy ve Bonnie mükemmel gidiyorlardı , hatta onlara imrendiğimi bile söyleyebilirim. Lexi ve Stefan ise onların son durumunu bilmiyordum , 3 ayda Salvatore'lar ile arama kalın duvarlar örülmüştü . Aşağı indiğimde yemek yapmak için hazırlanıyordum. Kahvaltılık malzemeleri masaya koydum . Meyve sularını hazırladım . Böreği fırına koydum , salata yaptım . Yumurtaları haşladım ve dilimledim . Sucuk kızarttım . Patates kızarttım . O sırada kapı çaldı . Açtığımda karşımda bana gülümseyen Caroline , Bonnie ve Matt'i gördüm.Elena : Hoşgeldiniz.
Matt : Poğaça ve simit getirdik.
Gülümseyerek Poğaça ve simitleri de masaya koydum . O sırada merdivenlerden Jeremy indi. Hepimizle sarıldı . Masaya oturduğumuzda Bonnie , Caroline yan yana . Matt ve Jeremy yan yana ben ise baş köşede oturuyordum . Aklıma börekler geldiğinde Koşarak fırına gittim ve onları da dilimleyerek masaya koydum .
Elena : Birlikte kahvaltı etmeyeli çok uzun zaman oldu.
Bonnie : Bunu en son yaptığımızda 2. Sınıftaydık .
Hepimiz de güldük ve kahvaltıyı etmeye başladık . İşin en kötü tarafı yanımda Damon yoktu. Caroline ve Klaus barışmışlardı . Nasıl oldu bilmiyorum , tek bilgim Caroline Uyandığında Klaus'un yanında çıplak bir şekilde yatıyormuş 😃 . Damon ile Kristina ise ... Onlar için yapılacak doğru şey mutluluklar dilemekti sanırım . Kristina vampir oldu. Damon onu 2 ay önce dönüştürdü . Ben de onu unutmaya çalışıyorum ve başarılı oldum sayılabilir çünkü o artık seni seviyorum dese , çok da umrumda olmaz ... Jeremy ve Bonnie , onların aşkını nasıl anlatsam bilemiyorum. Birbirlerini fena seviyorlar . Matt ise Boşta ben de boştayım ... Ah hayır !! Lütfen ikimizi düşünmeyin . Bizden olsa olsa iki iyi arkadaş olurdu.
Bonnie : Bugün ne yapıyoruz ?
Caroline dışarı baktı ve bize döndü .
Caroline : Kar topu Savaşı !!!
Hepimiz de güldük .
Dışarı çıktığımızda üşümediğimi fark ettim . O an sırtıma doğru buz gibi bir şey geldi . Döndüğümde ise bunun Jeremy olduğunu fark ettim .
Elena : Bittin sen !!!
Ona doğru koşmaya başladım . Kış mevsimini seviyordum . Yazdan daha çok . Jeremy'nin peşinden koşarken havada uçuşan kartopları dikkatimi çekti . Gülümsedim . Herkes birbirine kartopu fırlatıyordu , ben de Jeremy'nin peşinden koşmak yerine onlara katılmaya karar verdim . Bir anda ne kadar eğlendiğimi fark ettim . Uzun zamandır böyle bir şey yaşamıyordum .
Elena : Size kışın dünyanın en güzel yerini göstermemi ister misiniz ?
Herkes kafasını salladı . Hepsinin ellerinden tuttum . Gözümüzü açtığımızda New Orleans'taydık . Evet , New Orleans kışın en fazla kar yağan ülkelerden biriydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...