ELENA'NIN AĞZINDAN
Caroline ile konuşuyorduk. Yarım saattir bir şey söylemeye Çalışıyor ama ağzında geveleyip duruyordu . En sonda patlıyıverdim .
Elena : Care !!! Ne diyeceksen de artık .
Caroline : Bu konuyu Bonnie ile de konuştum ama bana bunun imkansız olduğunu söyledi .
Ona ters ters baktım.
Caroline : Tamam tamam . Konuuuu ...
Elena : Hadi artık !!
Caroline : Yılbaşı !!!
Bunu söyleyince kahkahayı patlattım ama bu sefer ters ters bakma sırası ondaydı . Kendimi toparladım ve konuşmaya başladım.
Elena : Ben bu yıl kutlayabileceğimizi pek sanmıyorum.
Caroline : Umrumda değil . Ben yılbaşını kutlamak istiyorum . 365 gün içinde en favourite günüm bu 👍 .
Elena : Ah ... Ne yapmak istiyorsun. Aklımda bir senaryo var aslında ... Biz parti yapıyoruz tam yeni yıla girerken de avcılara yakalanıyoruz . Başka bir sorun çıkıyor . Birileri ölüyor . Mutsuz son !!
Caroline : 😤😤 Ne kadar karamsarsın sen öyle .
Elena : Ah peki . Bonnie ile konuşuruz sonra ama şimdi çok açım.
O sırada zil çaldı . Içeri bütün tatlılığı ile Damon girdi ...
Damon : Merhaba fıstığım , pizza getirdim . Bu arada sana da Merhaba sarı kafa.
Caroline : Pekala sana da merhaba maviş .
Elena : Hadi içeri gel.
O içeri geçtiğinde masaya oturduk . Ben yemeğimi yerken Care yılbaşı olayına girmeye Çalışıyor , ben de geçiştiriyordum . Bu yıl pek de hevesli değildim bunun için .
Caroline : Damon biliyorsun ki Yılbaşı çok yaklaştı. Veeeee ... Büyük bir partiye ne dersin ?
Damon : Peşimizde Sürü ile düşman varken mi ? Teşekkürler.
Caroline : Hadi ama !!!! Parti sizin evde olacak ve ben şimdiden bütün okulu davet ettim.
Elena : Öhöhöhöh efendim ??
Caroline : Ya davet ettim işte . Hem lütfen ...
Damon : Tamam eğer Connor'ı Jeremy hallederse olur .
Derin bir iç çektim ve pizzamı yemeye devam ettim.
REBEKAH'NIN AĞZINDAN
Hayley koltukta oturup yemek yiyordu . Onun yanına gittim ve konuşmaya başladım .
Rebekah : Yılbaşı ... Büyük bir parti vermeliyiz .
Hayley : Ne planlıyorsun ?
Rebekah : Ben bütün New Orleans tabii Mystic Falls'dakiler de var .
Biraz düşündüm. Belki onlar yılbaşını kendileri kutlamak isterlerdi .
Rebekah : Aslında sadece New Orleans da olur .
Hayley : Ahh
Rebekah : Ne oldu.
Hayley : Karnımdaki küçük yaramaz sürekli hareket ediyor .
Rebekah : Cinsiyetini biliyor musun ?
Hayley : Hayır ama Erkek olmasın diye dua ediyorum. Küçük bir Klaus yaratmak istemiyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...