7.Bölüm

1K 51 1
                                    

ELENA'NIN AĞZINDAN

~~~ 1 HAFTA SONRA ~~~

Rebekah ile 1 hafta New york'da kaldık . Şu an ise Los Angeles'tayız. Hayallerin gerçekleştiği şehir !!! Burda olduğuma inanamıyorum ... Çiçekli elbisemi ( multimedia ) giydikten sonra yeni saç modelime baktım , harika olmuştum . Rebekah önermişti bende saçlarımın aralarına sarı yaptırmıştım ( multimedia'da ki saç ) ve çok tatlı duruyordu . Kafama ise siyah şapkayı geçirdim ve beni bekleyen Rebekah'ya doğru ilerledim .

Rebekah : Hey çok harika görünüyorsun .

Elena : En az sen kadar...

Gülümsedik ve ikimizde burayı dolaşmaya başladık . Ciddi ciddi hiçbir gücümü kullanmamıştım . Neyse burdan sonra Hawaii'ye geçecektik . Tabii bir sorun çıkmazsa , neyse şu an Los Angeles'ın merkezini tutuluyoruz ama asıl güzel olan şeyi görmediniz !!

HOLLYWOOD !!!!!!!

Şu an oraya uzaktan bakıyoruz , hemen Rebekah'nın fotoğrafını çektim ve daha sonra telefonu ona verip beni çekmesini söyledim . Daha sonra ilk defa gücümü kullanmaya karar verdim , Rebekah'nın elini tuttum ve Hollywood'u düşündüm bir anda Hollywood yazısının tam önündeydik !! Aşağısı inanılmaz derecede yüksekti ve şu an ilk defa dikkat ettim bu Hollywood yazısındaki her bir harf en az 3 metre !!! Ama manzara ve diğer şeyler harika , yine aynı şeyi yaptım ve sırayla ikimizde fotoğraf çekildik . Aslında burası polisler tarafından korunuyor ama Rebekah onları etki altına aldığı için sorun olmuyordu .

Otele geri döndük , sabah dikkatli bakmamıştım ama bu otelde ne ararsanız vardı . Kendimi yatağa attım Rebekah da koltuğa oturup telefonla uğraşmaya başladı .

Elena : Bu otel harika !!

Rebekah : Rica Ederim ...

Elena : Umarım bir sorun çıkmaz.

Rebekah : Hey güven bana , hiçbirşey bizi burdan alıkoyamaz .

Elena : Gerçetken tatil olayı işe yarıyormuş , sanki yeni bir sayfa açmış gibi . Harika !

CAROLİNE'IN AĞZINDAN

Kafedeydik ve Bonnie resmen ağlayacaktı .

Bonnie : Çok özledim Elena'yı !!!!

Caroline : Daha 1 hafta oldu gideli hem bak şu an Los Angeles'talar şu fotoğrafa baksana !! Deli bunlar Hollywood yazısının üstünde fotoğraf çekinmişler .

Bonnie : Ama oraya çıkmak yasak .

Caroline : Sence bunlar yasaktan anlar mı ? Eminim birkaç tane polisi etki altına almışlardır .

Sonunda gülümsemişti !

Caroline : Hem o çok eğleniyor ve dediği gibi bizi hergün arıyor ve fotoğraf yolluyor . Ağlamayı bırak artık . Biraz rahatla , sende git şehir dışına . 1-2 haftalığına uzaklaşır ve rahatlarsın .

Bonnie : Aslında haklısın , annemin yanına İtalya'ya gidebilirim . Ah bu fikir neden daha önce aklıma gelmedi bilmiyorum. Sağol .

Caroline : Hey nereye ???

Bonnie : ' Elena taktiği ' uyguluyorum . 2 hafta kadar annemin yanında kalıcam , zaten onu da çok özledim. Hatta ne var biliyor musun ? Hemen şimdi gidiyorum . Görüşürüz ...

Sonunda Bonnie de kafayı yedi ya hayırlı uğurlu olsun !! Bende hesabı ödeyip kalktım ve Salvator'lerin oraya doğru yürümeye başladım . Tabii biz 1 hafta içinde Stefan ile çok iyi arkadaş olmuştuk . Tabii Lexi de var . Oraya giderken yolda Enzo'yu gördüm . Hadi be !! Başkaları olsa Bred Pitt ! Bana gelince Enzo ! Offf

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin