ELENA'NIN AĞZINDAN
Elena ve Katherine benim hikayemde görsel ikiz değil . Karıştımayın lütfen ... Şiddetle 2. Defa söylüyorum onlar görsel ikiz değil hatta birbirleriyle alakaları yok .
Damon üstüne birşeyler geçirirken şaşkın bir halde ona döndüm .
Elena : Nereye ?
Damon : Pikniğe ...
Elena : Piknik ?
Damon : Aynen öyle .
Elena : Peki bana uyar .
O sırada kafama doğru nar çiçeğinde bir elbise fırlattı . ( Multimedia ) Gerçekten fazlasıyla zevkli biriydi . Bir erkeğe göre çok çok fazla zevkli hatta .
Piknik yerine geldiğimizde mükemmel bir şekilde yeşillikle karşılaştım . Etrafta bizden başka kimse yoktu. Hemen yanında bir nehir vardı . Örtüyü yere serdi ve getirdiği sepetten birşeyler çıkarmaya başladı . Şaşkınlıkla yanına oturdum .
Elena : Damon Salvatore ve Piknik ?!
Damon : 8 ay önceki halime ' Sen bir kıza piknik için yemek hazırlayacaksın ' deseler kahkaha atıp geçerdim ama seni tanıdıktan sonra ...
Elena : Seni seviyorum .
Dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım ama beni hemen yere yatırıp üstüme çıktı .
Elena : Hiçbir fırsatı kaçırmıyorsun değil mi ?
Damon : Asla
Elena : Ukala
Damon : 104
Elena : Yeter artık şunu saymayı kes .
Damon : Seni sinir etmek hoşuma gidiyor .
Elena : Gerçekten mi ?
Boynumu öpmeye başladı.
Elena : Seni seviyorum hem de çok ...
Damon : Ben seni daha çok seviyorum .
Dudaklarını uzun uzun öptükten sonra yemek yemek üzeri örtüye oturdum.
Gerçekten Damon çok değişmişti. Benim için değişmişti , bence bu onu sevmem için yeterli bir sebepti .BONNİE'NIN AĞZINDAN
Silas ... O Jeremy'yi ve diğer ölüleri geri getirebilecek tek kişiydi . Onu kesinlikle kullanıcam . Bu şansı kaçıramazdım . Kesinlikle onları geri getirecektim , bu haksızlıktı . Onlar gidemezdi ... Ne olursa olsun onları burda tutacaktım . Caroline'nı aradım .
Bonnie : Nasılsın Caroline ?
Caroline : Klaus ile hayatımın en mükemmel günlerini yaşıyorum sen ?
Bonnie : Aslında ... Sana birşey söylemem lazım ama emin olmadan Elena'ya söylemek istemiyorum .
Caroline : Nedir o ?
Bonnie : Jeremy'yi geri getirmenin bir yolu var ... Aslında bütün ölüleri geri getirmenin bir yolu var.
Caroline : Nasıl ?! Imkansız birşey bu !
Bonnie : 2000 yıllık cadı olan Silas'tan yardım alıcam .
Caroline : Bu çok tehlikeli . Diğer taraftaki herkesi buraya getiremezsin !
Bonnie : Hayır Caroline getirecem ...
Telefonu hızla kapattım . Büyükannem , annem ve Jeremy'i geri getirecektim. Zaten Silas'ın istediği de buydu ama ben salak değildim . Herkesi buraya getirirsem Esther de gelirdi ve hiç canım istemiyordu . Silas'a da oyun oynayabilirdim .
Bunu yapabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...