#21

2K 503 430
                                    

-چانیول~

-همممم.

-چانی~

-چیه؟

-یولی~

-چی میخوای؟

چانیول با عصبانیت داد زد و سه تا کتاب توی دستش رو به کوله پشتی بزرگش منتقل کرد.

-باید بگی جانم. فهمیدی؟

-جانم !

-امروز اولین روز ماه جولای هست. چیکار می خوای بکنی؟

-منظورت چیه؟

بکهیون خودش رو روی تخت چانیول که تازه مرتب کرده بودش پرت کرد و شروع کرد به غر زدن.

-آهههه خیلی احمقی. معلومه دارم راجب چی حرف می زنم. پروژه ی شادی ! برنامه ی این ماهت چیه؟

چانیول دست از جمع کردن وسایلش برداشت. یکم فکر کرد و بعد آهی کشید. از وقتی که به خونه ی قبلی اش برگشته بود همه چیز راجب پروژه ی شادی رو فراموش کرده بود. حتی گاهی یادش می رفت بره سر کار.

چون وقتی از خواب بلند می شد ، اگر کلاس داشت می رفت به دانشگاهش و اگر هم نداشت ، فقط و توی تختش می موند و فکر می کرد. فکر می کرد و فکر می کرد تا اینکه دوباره خوابش می برد.

و البته از اتاقش هم بیرون نمی رفت تا کمتر با پدرش برخورد داشته باشه. جو بین اون دو نفر زیادی معذب کننده شده بود. انگار هر دو نفر سعی داشتن از هم قایم بشن چون پدرش هم وقت بیشتری رو توی اتاق کارش می گذروند.

-نگو که هیچ ایده ای براش نداری !

بکهیون با چشم های گرد شده گفت و وقتی قیافه ی چانیول رو دید ، مطمئن شد که حرفش درست بوده .

-آخه چرا؟ مگه حواست به پروژه نبود ؟

-این اواخر ذهنم زیادی درگیر بود.

زیپ کیفش رو بست و انداختش روی کولش.

-نچ نچ نچ. امروز جایی نمیری چانیول !

بکهیون انگشت اشاره اش و تو هوا تکون داد و از یقه ی چان گرفت و اون و پرتش کرد روی تخت و چان فقط به این فکر می کرد که این توله ی ریزه میزه چجوری اینقدر زورش زیاده .

-دانشگاه بی دانشگاه غول خرخونم ! امروز استاد بیون می خواد یه درس بهتر و مفید تر بهت یاد بده.

دست به کمر رو به پسر بلندتر گفت و بعد صندلی چرخدار چان رو برداشت و اون و گذاشت رو به روی تختی که غول جذابش روش نشسته بود و با استرس به ساعت نگاه می کرد.

-می تونی گفته های ارزشمندم رو هم یادداشت کنی تا یه وقت اون مغز پوکت فراموششون نکنه.

چان دستش رو زیر چونه از گذاشت و آهی کشید.

-گوش میدم.

-خب خب خب ! شروع می کنیم !

جاش رو روی صندلی تنظیم کرد و بعد از اینکه موها و لباس هاش رو صاف کرد ، شروع کرد به سرفه کردن و بعد صاف نشست.

𝑯𝒂𝒑𝒑𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔 𝑷𝒓𝒐𝒋𝒆𝒄𝒕 | 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅✔️Where stories live. Discover now