🌟part16🌟

3.9K 821 144
                                    


جیمین به دیوار ارایشگاه تکیه داده بود و داشت به لالی پاپی که جیسون واسه مسخره بازی این که بچه ی خوبی بودی بهش داده بود رو مک میزد.

به این فکر میکرد که واکنش یونگی به قیافه ی جدیدش چی میتونست باشه، یعنی خوشش میومد؟

چند لحظه بعد که صدای ترمز موتور رو شنید سرشو بالا آورد.
ولی با دیدن پسر روبه روش کم مونده بود لالی پاپ از دهنش بیوفته.

یونگی شلوار جینی با زانوهای پاره و تیشرت سفید و کت کتان لجنی رنگی پوشیده بود که روش نوشته و طرح های سفید رنگی داشت و موهای بلوند شدش از زیر کلاه سیاهش معلوم میشد. و زخمی که روی گونه اش خودنمایی میکرد......خب للنتی اون خیلی جذاب بود.'تیپش تو گیو ایت تو می'

یونگی نگاهش میخ روی جیمین بود و جیمین نمیتونست از نگاهش چیزی بفهمه.

مک دیگه ای به لالی پاپش زد و از دهنش درش آورد لیسی به لب هاش زد و و خفیف لب پایینش رو گاز گرفت.

یونگی از روی موتورش پیاده شد و با قدم های محکمش سمت پسر سفید پوش رفت.

موهای قرمز رنگش. بین اون لباسای سفید خودنمایی میکرد و لبخند درخشانی که لب های خواستنیش میزد باعث میشد یونگی بخواد جیمین و توی بغلش بگیره و فقط فشارش بده.

دستشو زیر چونه ی جیمین سر داد و سرش رو بالاتر آورد.

"فوق العاده به نظر میرسی دال فیس."

گونه های جیمین به خاطر تعریف یونگی خفیف صورتی شد و باعث شد لبخند خجالت زده ای بزنه.

عجیب بود که هر دو باهم رنگ موهاشونو عوض کرده بودن.

"رنگ جدید بهت میاد هیونگ."

جیمین خجالتزده گفت و باعث شد یونگی لبخند بزنه.

کلاهشو در آورد و دستی بین موهای طلایی رنگش کشید.

"جدی؟ میخواستم سفیدشون کنم ارایشگره گفت چون قبلش نعنایی بوده به موهام خیلی آسیب میزنه باید بزارم بلند شه بعد سفیدشون کنم."

جیمین با تصور یونگی با موهای سفید رنگ اب دهنشو با صدا قورت داد.

اون لعنتی میخواست جیمینو بکشه؟

"مطمعنم اونم بهت میاد."

یونگی خنده ی ریزی کرد موهای جیمین و بهم ریخت.

اما خب اگه میدونست با پخش شدن اون موهای قرمز رنگ توی صورتش سفیدش انقدر قراره خواستنی بشه هیچ وقت این کارو نمیکرد.

لپ های پر جیمین انقدر خودنمایی میکرد که یونگی نتونست خودشو نگه داره و خم شد و بوسه ی محکمی به لپ چپ جیمین زد.

جیمین با تعجب به یونگی نگاه کرد و وقتی دید یونگی جوری رفتار میکنه که انگار اتفاقی نیوفتاده تصمیم گرفت خیلی بزرگش نکنه.

Him & I [YOONMIN,VKOOK]Where stories live. Discover now