Perfect
●━━━━━◉━─────── ⇆
ㅤㅤㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ ↻
Ed sheeranروی صندلیهای پشت میز طویل جوری که تهیونگ وسطشون بود نشسته بودن و داشتن تصمیم میگرفتن که چی سفارش بدن.
بعد دیدن کارت شناسایی جیمین و تهیونگ اجازه داده بودن برن ولی واسهی جونگ کوک مجبور شدن یکم از پارتی کلفت تهیونگ کمک بگیرن.
بارتندر که دختر درشت هیکلی با چند تا تتو روی شونه و ساعدش بود سمتشون اومد، دختره مثل هیوسو تام بوی بود و از حق نگذریم جذاب بود.
دختر نگاهی به سه تاشون کرد و چشماشو تو حدقه چرخوند، "خب شما سه تا بچه داد میزنه که اولین باره دارید همچین جایی میاید پس نظرتون چیه من بهتون پیشنهاد بدم چی سفارش بدید."
جونگ کوک سرخ شد و جیمین خندید ولی تهیونگ واکنشی نشون نداد، دختر شروع به ترکیب کردن چند تا نوشیدنی رنگی کرد و به قشنگی اونها رو توی لیوانهای بزرگ با یخ و چیزهای دیگه تزئین کرد و نیهای بزرگی رو روشون گذاشت.
مادهی به دست اومده آبی پاستلی رنگی بود و باعث میشد آب از لبو لوچشون سرازیر شه.
دختر لیوانهاشون رو روبه روشون گذاشت، "کوکتل میوه ای با درصد پایین الکل کامل مناسب شما کوچولو هاست."
جونگ کوک با ذوق گفت، "خیلی خوشگله دلم نمیاد بخورمش."
دختر خندید و موهای جونگ کوک رو به هم ریخت و باعث شد اخمای تهیونگ توهم برن.
چرا باید انقدر سریع صمیمی بشه؟کمی از نوشیدنی رو مزه کرد و با پیچیدن اون طعم خنک روی زبونش و رد داغی که از گلو تا معدش کشید، چشماشو با لذت بست.
لعنتی خیلی خوشمزه بود، سرشو برگردوند تا واکنش جونگ کوک رو ببینه، پسر کوچیکتر لبهاش رو دور نی حلقه کرده بود و مکهای عمیق میزد و چشماش رو با لذت بسته بود.
تهیونگ توی دلش آهی کشید.
چه طور میتونست یه آدم انقدر خواستنی و زیبا باشه؟
جیمین نگاهش رو توی بار چرخوند
اینجا هیچ شباهتی به جایی که با یونگی میرفتن نداشت، اونجا بیشتر میز های گرد با ظرفیت ۸ نفر وجود داشت و گوشهی دیگهاش زمینی با کمی ارتفاع وجود داشت که مطمعناً شبها پر از ادم میشد که با آب و تاب میرقصن.ولی روزها خلوت بود و آهنگ کلاسیک و آرومی پخش میشد و بوی قوه بیشتر از الکل حس میشد.
اون مکان واقعا قشنگ بود، البته اگه اتفاقای ناخوشایند توش رو فاکتور میگرفت.
آهی کشید و نگاهشو به پیست رقص داد که آدمهای زیادی باهم میرقصیدن، راستش یکم تعجب کرد وقتی دید به صورت دسته دسته و یا دونفره میرقصن و بین گروهها و زوج ها فاصله بود.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Him & I [YOONMIN,VKOOK]
Hayran Kurgu[Complete] "دنبالم نیا دال فیس ، تو پاکی و من از کثیف کردن چیز های پاک نهایت لذت رو میبرم." °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•° "من کلا تو رو سه بار مست دیدم و هر سه بارش چیزی رو ازم دزدیدی اولین بار اولین بوسم و سومین بار باکرگیم." "دومین بار چی دزدیدم...