⚜ KANLI ZAMBAKLAR | ALINTI

3.5K 114 21
                                    

Her zamanki gevşekliği ve flörtöz duruşuyla asılmaya devam edeceği belliydi. "Cüretimi bağışlayın ama bu kulunuz güzelliğiniz karşısında kör oldu. Acaba bir akşam yemeğiyle beni şereflendirir misiniz?"

Ertan tarafından bile saygı görmek, ne bileyim... Tuhaftı işte. Oysa kendisi daha önce de dediğim gibi kadınlara değer vermeyen, onlara pek de saygı duymayan kalas bir tipti. Tek derdi biz kadınlarla yatağa girmek olan birinin bile saygısını kazanmak ilginçti. İlk yaklaşımıyla şimdiki arasında dağlar kadar fark vardı, bunu anlayabiliyordum. Teklifini kabul etmeyecektim, ama içimden geçtiği gibi sert bir şekilde reddetmemeliydim de. Çünkü bir aksilik olursa bu gruba dâhil olmak için Ertan'ı kullanmam gerekebilirdi. O yüzden yalnızca "Üzgünüm, programım çok dolu." demek yeterli oldu diye düşünüyordum. Umursamaz bir tavırla dönü gidecekken aynı münasebetsiz tavırla engellendim.

"Peki, ısrar etsem?"

Sahte bir üzgün ifade yerleştirdim yüzüme ve başımı iki yana sallayarak "Hiçbir şey değişmez." cevabını verdim. "İyi akşamlar."

Arkamdan bakakaldığına adım kadar emin olduğum Ertan'ı bırakıp aracıma bindim. Ha adım gibi emin olmak demişken, sanırım ondan daha fazla emin olmam gereken şeyler var zira o bile sahte. Bu ismi hangi akla hizmet mi seçtim? Rüya onların kâbusu olacak çünkü. İşte böyle sürünürsün Ertan Efendi, sürün de zaten. Ahını aldığın kadınlar için değil yalnızca, haksızlık ettiğim tüm insanlar için sürünmen gerekiyor. Kontağı çevirip aracımı çalıştırdım. Giderken aklımda olan tek şey, artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağıydı.

...


YAZAR NOTU: Arkadaşlar önümüzdeki ay çok istediğim bir kitabımı belli bir seviyeye getirmiş olacağım, çok az kaldı. Ondan sonra o kitabıma ara vereceğim için Kanlı Zambaklar'a daha iyi yoğunlaşacağım. Yani bir aksilik çıkmazsa artık bu hikâyemle daha yakından ilgileneceğim. Elbette sizin de yorumlarınızı bekliyor olacağım. Seviliyorsunuz! :)

Kanlı ZambaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin