-9- / 1
Merdivenlerden inerken yemek odasından gelen neşeli sohbet sesleriyle tebessüm etti Ragıp Bey. Ailesinin keyifli gülüşleri kulağına hoş bir seda gibi geliyordu. Herkes böyle bir aile isterdi. Mutlu, huzurlu, sorunsuz... İçeri girdiğinde herkes koyu bir sohbete dalmıştı. "Merhaba herkese, iyi akşamlar."
Süreyya Hanım saygıyla ve tatlı bir gülümsemeyle "Hoş geldin abi." dedi. Yardımcılarına "Servise başlayabilirsiniz." komutunu verdikten sonra bakışlarını abisi Ragıp Bey'e çevirdi tekrar. Onun tatlı sohbetiyle daha da şenlenecekti sofra.
Yemeğe başlama için onu bekleyenleri daha fazla bekletmemek adına masadaki yerine, başköşeye oturdu adam. Servis başladıktan sonra aile bireylerine baktı. "Afiyet olsun." Sessiz ancak keyifli bir biçimde yemeğini yemeye başlamadan önce Ertan ve Tarık'ın arasına oturan misafirleri Beril'e "Hoş geldin kızım, bu ne güzel sürpriz." demeden geçmedi. Gerçi o hem neredeyse elinde büyüdüğü için hem de aşağı yukarı her Allah'ın günü burada olduğu için misafir sayılmazdı ama... Tıpkı şu an bile aralarında olan Ertan gibi.
Kibar bir gülümsemeyle "Hoş bulduk Ragıp Amcacığım." diye karşılık verdi Beril. Şuan bulunduğu yerden ve Tarık'a yakınlığından oldukça memnun bir biçimde keyifli tebessümünü sürdürüyordu muntazam bir biçimde kıvrılan dudakları.
Bugün oldukça keyifliydi Ragıp Bey ve bunun sebebinin bir sürpriz olduğunu da masadaki birkaç kişiye önceden çıtlatmış sayılırdı. Sürprizin ne olduğunu bilmeseler de ortada güzel bir haber olduğundan haberdarlardı. Gönül rahatlığıyla yemeğini yerken sürprizi sona saklamayı tercih etti. Ancak masada müjdeyi bir an önce öğrenmek için sabırsızlanan birileri olduğu aşikârdı.
Geldiğinden beri babasının açıklayacağı şeyi merakla bekleyen Tarık grubun en sabırlı ve sakin kişisi olmasına rağmen bu defa daha fazla dayanamamıştı. "Baba bize söyleyeceğin sürpriz neydi?"
Arda da kuzeninin konuyu açması üzerine aynı merakı sürdürdüğünü dile getirircesine "Cidden dayı, ben de çok merak ettim. Neydi bu sürpriz?" diyerek katıldı Tarık'a.
Grubun en içe kapanık karakteri olarak bilinen Arda'nın bile bu sürprizle ilgilendiğini görünce keyfi ikiye katlandı Ragıp Bey'in. Yeğenini işaret ederek "Senin epey mutlu olacağın bir şey diye tahmin ediyorum." derken oldukça gizemli bir keyif sürdüğü barizdi. Yeğeninin araların henüz yeni katılmış sayılan Rüya'ya karşı ilgisinin farkındaydı. Ondan böyle şeyler kaçmazdı. Ağzının tadını da biliyordu hayta; Rüya hem aklı başında, başarılı hem de güzel, alımlı bir kadındı.
O ana kadar konuya ilgisiz gibi baksa da en az arkadaşları kadar merak eden Ertan merakla güldü. "Beklentiyi o kadar yükselttin ki Ragıp amca, ben de çok merak ettim şimdi."
Merak içerisinde dudaklarından çıkacak cümleye endekslenmiş insanları daha fazla bekletmemeye karar verdi adam. Bu yüzden yemeğin bitmesini beklemeden direkt verdi haberi. "S&H Group'un aldığı bir işte onlarla ortak çalışacağız."
Masada kibar şaşkınlık nidaları yükselirken Beril'in bu durumdan pek de memnun olduğu söylenemezdi. "Ne? Nasıl?" Şaşkın ve yanlış anladığını uman memnuniyetsiz bakışlarla adamın suratına bakıyordu. Öte yandan bunun nasıl mümkün olabileceğini düşünüyordu.
Ragıp Bey ise kısaca "Rüya sayesinde." diyerek durumu özetledi.
Hâlâ başının üstünde neon ışıklara şangırdayan soru işaretlerine bir yanıt bulamayan Ertan, Beril'in az önceki sorularından birini tekrarladı. "Nasıl yani?" Olaya detaylı bir açıklama getirilmesini talep eder gibiydi. Bu nasıl mümkün olabilmişti? S&H Group gibi büyük bir şirketler grubuyla nasıl bir iş için geçici bile olsa ortaklık kurabilmişlerdi? Ve Rüya'nın böyle bir hususta nasıl katkısı olabilmişti? Kadınları yalnızca seks objesi gibi gören, onların iş hayatında kendileri kadar söz hakkı olduğunu tahayyül edemeyen gizli bir yobaz olduğu düşünülürse Ertan'ın böyle bir soruyla aklının karışması çok doğaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zambaklar
Mystery / ThrillerSiz bir intikam için ne kadar ileri gidebilirdiniz? Bu yolda nelerinizi feda edebilirdiniz? Ben yüzümü, kimliğimi, canımı ortaya koyuyorum, yok mu arttıran? Copyright © Tüm Hakları Saklıdır KANLI ZAMBAKLAR | 19.7.2011 / 25.5.2018