51

708 76 26
                                    

След часовете двете момчета трябваше да отидат на двучасовото наказание от господин Янг,а после решиха да се поразходят.Когато решиха да се прибират беше станало почти осем ,беше се стъмнило и затова улиците бяха осветени единствено от уличните лампи.

- Сигурен ли си,че не искаш да те изпратя?-попита Джено

- Няма смисъл да ме изпращаш,в различни посоки сме,а и вече се стъмня

- Точно защото е тъмно не искам да те оставя сам. Ами ,ако срещнеш някой пиян педофил по пътя?

- Не се притенявай,не съм дете .

- Добре от мен да мине,но като се прибереш ми звънни

- Добре де

Джено се усмихна и целуна Джемин,който му отвърна веднага.Блондина го прегърна през кръста и го придърпа плътно до тялото си,а от своя страна Джемин обви ръце около врата му.Целувката им беше изпълнена с нежност и любов,беше толкова красива,че би размекнла и най трудните характери.За жалост обаче всичко хубаво си има край и поради липса на въздух двете момчета се отделиха от целувката и допряха челата си ,дишайки тежко.

- Утре ще дойда да те взема - каза Джено без да се отлепя от брюнета

- Няма нужда да се разкарваш толкова

- Не те питам дали искаш,казвам ти- Джемин се усмихна,това беше толкова мило от страна на Джено

- Трябва да тръгвам- каза брюнета и раздалечи лицата им,но ръцете му все още бяха на врата му.

- Нужно ли е?

- Не мога да спя на улицата

- Не искам да те пускам

- Нито пък аз теб,но трябва да тръгвам,късно е.

- Тогава защо не дойдеш в къщи?

- Друг път Джено,сега тръгвай,вашите сигурно се притесняват за теб.

- Добре де

Двете момчета се отделиха и всеки тръгна по пътя си,като се изпращаха с погледи.

Джемин вече беше на половината път когато чу шум зад себе си.Първоначално се стресна,но реши ,че е просто вятър,или някоя животинка.Секунди по късно се чуха стъпки зад него,но когато се обърна нямаше никого.Този път се уплаши и забърза крачка.Стъпките отново се чуха и той отново се обърна,но улицата бе празна. Джемин ускори още повече темпото с което вървеше.Брюнета усещаше присъствие зад себе си,но не посмя да се обърне.В следващия момент се оказа притиснат между нечие тяло и тухлената стена на една къща.

- Предупредихте Джемин,но ти не ме послуша.Попречи на връзката ми с Джено и сега ще си платиш за това.- натрапника се оказа Ронджун,който гледаше Джемин с такава злоба,че още малко щеше да започнат да хвърчат лазери от очите му.

- Ти сам провали това ,което имахте!

- Всичко щеше да си е наред,ако ти не си беше отворил голямата човка

- За твое сведение не съм му казвал нищо,той сам разбра истината.

- Знаеш ли какво? Съжалявам те

- Не трябва ли аз да съжалявам теб?

- За загубеняк си доста хаплив.Но нали знаеш,че Джено не те обича?Преструва се само защото те съжалява,но накрая ще те зареже и ще се върне при мен.

- Не е вярно, Джено ме обича!

- Миличкия,как се залъгва само

- Човека които се залъгва си ти

- Грешиш! Джено обича мен,само и единствено мен!- Ронджун крещеше като пълна откачалка

- Ти си луд!

- Да луд по Джено.И ти повече няма да седиш на пътя ми!Приеми това като последно предупреждение,стой далеч от Джено иначе ще се постарая да стана най големия ти кошмар.

Джемин видя в очите му нещо,странно,страшно и до болка познато.Беше виждал този поглед и то не веднъж.Този поглед го плашеше до смърт.И точно това го накара да кимне.

Тази глава стана по- дълга от колкото трябваше...

Message at 23:59 (11:59 pm)Where stories live. Discover now