Седмица по късно Ронджун спря да му пише от номера на Нана. Обаче всеки ден на чина си намираше нещо с бележка "от Нана".
В понеделник намери кутия от сладкарница,в която имаше мини шоколадова торта. Във вторник получи плюшено кученце. В сряда чифт нови слушалки. В четвъртък получи скицник ,който беше пълен с негови портрети. А в петък книгата ,която търсеше преди седмица в онази книжарница.
Нана беше запомнил какво му казва Джено,беше запомнил от какво има нужда и кое го прави щастлив. Това беше много мило от страна на Ронджун
Все пак си бяха говорили толкова много неща,а той се беше сетил за нещо като любимата му шоколадова торта,факта че любимото му животно е куче,но не може да има заради сестра си. Беше обърнал внимание на това,че Джено се оплакваше от старите си слушалки,бе запомнил коя книга блондина искаше и бе отделил от времето си,за да го нарисува и то толкова реален,все едно се гледаше в огледалото.
На края на деня Джено даряваше Ронджун с целувка по бузата и му благодареше за милия жест.
Уикенда се събраха у Джено,за да гледат филм. По настояване на Ронджун си пуснаха комедия.
- Мислех,че си падаш по романтиката. - каза Джено
- Не не харесвам тези лигави неща - отвърна брюнета
Това се стори странно на Джено,но реши да не му обръща внимание.
Ронджун беше легнал върху блондина,който пък беше обвил ръце около брюнета.По средата на филма на Ронджун му омръзна. Беше му хрумнало много по интересно занимание.
Той обърна глава към гаджето си и започна да поставя малки целувки по врата му.
- Какво правиш?- попита Джено
- Нищо
Ронджун продължи да шари с устни по врата му ,като на места хапеше и смучеше. Поизправи се и седна върху скута на Джено. Не чака нито миг повече и веднага нападна устните му. Блондина му отвърна,а Ронджун задълбочи целувката,пъхайки езика си в устата му. Джено изкимтя когато брюнета пъхна студените си ръце под тениската му. Започна да я надига откривайки стегнатия му корем. Отдели се от целувката и се наведе към новоткритата кожа на Джено. Започна да поставя малко целувки къде му паднеше.
- Ронджун, спри
- Какво има? Не ти ли харесва?
- Напротив ,просто не мислиш ли,че малко избързваме?
- Лошо ли е да искам да спя с гаджето си?
- Не разбира се просто,аз..не мисля,че съм готов. Нека изчакаме още малко.
- Пф,както и да е,стана късно,аз си тръгвам
- Моля те не ми се сърди
- Не се сърдя
- Утре ще се видим нали?
- Предпочитам да се видим директно в училище,чао Джено.
YOU ARE READING
Message at 23:59 (11:59 pm)
FanfictionЕдна вечер ,точно в 23:59 Джено получава съобщение от непознат номер. И то не обикновенно съобщение от човек сгрешил номера. А от неговия таен обожател. Тайнственика всяка вечер точно в 23:59 праща съобщение гласящо,нещо което той харесва в Джено. К...