60

600 76 1
                                    

- Сигурен ли си,че не искаш да те придружа?- попита Джено

- Не искам баща ми да разбира ,че съм гей.

- Оу...ами тогава мога само да ти пожелая успех.

- Ще ти пиша като пристигна

- И ми звънни като се прибереш.

По рано през деня изненадващо бащата на Джемин му се обади. Брюнета беше доста изненадан тъй като последно се беше чул с баща си преди година. Мъжът го покани на вечеря с предтекст ,че има да му казва нещо важно. Джемин беше готов да откаже,но Джено го накара да приеме " въпреки всичко той ти е баща и мисля ,че трябва да оправите отношенията помежду си" беше казал той,а Нана нямаше как да му откаже.

- Добре мамо - засмя се Джемин и го дари с бърза целувка - благодаря,че ме изпрати

- Ако искаш да ми благодариш както трябва искам целувка- Нана се изкикоти сладко и отново постави бърза целувка на устните на блондина. - не така

Джено обви ръцете си около брюнета и разби устните им в изпепеляваща целувка ,на която Джемин отвърна веднага. Джено направо изпиваше въздуха му. Блондина поиска вход,който му беше даден на момента. Джено обхождаше всеки инч от устната кухина на брюнета,а езиците им се бореха за надмощие. Накрая се отделиха задъхани поради липса на кислород. Лицето на Джемин почервеня и той не посмя да погледне Джено в очите. Блондина постави последна целувка на челото му и се отдели, тръгвайки по обратния път към дома си.

Message at 23:59 (11:59 pm)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang