49

664 82 11
                                    

Двете момчета имаха да си изясняват още много неща,но за сега бяха решили да се отдадат на компанията на другия и да наваксат изгубеното време. Затова и си бяха пуснали филм,романтичен разбира се.Джено лежеше на леглото на брюнета,който пък се бе настанил между краката на блондина,опрял гръб в гърдите му. Ръцете им бяха преплетени и просто се наслаждаваха на присъствието на другия.

За Джемин бе като сбъдната мечта. Чувството да се намира в прегръдките на Джено бе така опияняващо,приятно,караше го да се чувства обичан.

- Джено?

- Да миличък - когато брюнета чу прилагателното с което по големия се обърна към него, бузите му поруменяха и той не можа да скрие усмивката си.

- Може ли тази вечер да останеш тук?

- Ами не знам дали нашите ще ми дадът,все пак утре сме на училище,пък и не те познават..

Джемин видимо се разтрои и това не остана незабелязано от блондина.

- Ами тогава по добре да тръгваш, скоро ще се стъмни...- каза брюнета и понечи да стане ,но Джено не му позволи.

- Шегувах се де, разбира се,че ще остана.

- Ами вашите?

- Няма да имат нищо против

- Сигурен ли си?

- Напълно

- Добре..- Усмивката отново изгря на лицето на брюнета и той се обърна,за да дари Джено с целувка по бузата

- Колко си ми сладичък- измърмори блондина, заровил лице във врата на Джемин,вдишвайки от аромата му.

- Джено ние сега какви сме?

- Какво имаш предвид?

- Ами сега д-двойка ли сме..или просто приятели..

- А ти какво искаш да сме?

- Много добре знаеш..

- Ммм..не знам..поясни - Джемин беше толкова сладък,когато е засрамен,затова блондина нямаше да пропусне шанса си да го подразни

- Искам да сме заедно..знаеш...като..гаджета.

- Това е страхотно защото аз искам същото

Брюнета обърна глава към Джено и го погледна с поглед пълен с надежда и вълнение.

- Наистина?

- Да

- Значи сега сме заедно?

- Да

Джемин се поизправи и дари новото си гадже с кратка целувка.

Айде събрах ги,радвайте се

Message at 23:59 (11:59 pm)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant