* три години по-късно*
- Ронджун ако още веднъж ми вземеш от храната ще те перна.
- Въх изплаших се - засмя се брюнета и отново бръкна в пакета с чипс взимайки цяла шепа.
Джемин го изгледа на криво а след това го удари силно по рамото.
- Ох бе!
- Като искаш чипс да беше казал като те питах какво да ти купя.
- Ама тогава не ми се ядеше.
- Това е твой проблем,не ми пипай чипса!
- Ужасен си
- Аз ли?
- Стига се карахте като котка и мишка,ще гледаме ли филм или не?- обади се Джено. И седна до вече русия Джемин, преметна ръката си през раменете му и го дари с бърза целувка.
- Ъх,ако ще се натискате се разкарайте от дома ми.
- Не те е срам,ти ни покани.- отвърна Джено
- Да,за да гледаме филм,не да правите гнусни неща.
- Какво ще гледаме- намеси се Нана и напъха шепа чипс в устата си.
- Ужаси?- предложи Ронджун
- Без такива.- каза Джемин
- Няма да ти търпя любовните драми.
- Нито пък аз касапниците дето ги гледаш. Що за извратено същество си,че се смееш на това?
- Ама то не е страшно!
- Да бе.
- Да гледаме криминален филм?- предложи Джено.
- По добре анимация.
- Аз още съм за страшен филм.
Десет минути по късно и пожертван чипс,който се изсипа по целия диван ,момчетата най после избраха филм.
За три години нещата доста се бяха променили. Джено и Джемин все още си бяха заедно,разбираха се чудесно,разбирасе имаха някоя и друга караница,но пък бързо се сдобряваха. Джено се премести при Нана още в деня в който завършиха. Ходеха в един университет и работеха почасово в едно кафене.
Дълго време не бяха виждали Ронджун,сякаш се беше изпарил. Но една вечер се появи на вратата им целия насинен. Оказа се,че в опита си да забрави Джено се е хванал с някакъв наркодилър,който не си щадеше силите и често биеше брюнета. Заключваше го и когато Ронджун не беше " послушен" както се изразяваше дилърът,го биеше а след това го изнасилваше. Накрая Ронджун успя да избяга и се озова пред дома на двете момчета. Въпреки възраженията на Джено ,Нана проми раните му и прие извиненията. Ронджун твърдеше ,че вече не изпитва нищо към Джено и така си и беше. След тази вечер решиха да забравят старите кавги и да дадът нов шанс на добрите си взаимоотношения. Макар и често да спореха за глупости ,все пак държаха един на друг и се подкрепяха.
Последните три години за Джемин бяха повече от прекрасни. Беше открил щастието. Беше намерил любовта на живота си ,както и един верен приятел. Най после Нана бе истински щастлив,за първи път от както майка му почина.
Радвам се, че успях да завърша тази история.
Надявам се да ви е харесала.
И отново благодаря на всички,които следяха и коментираха историята ми ❤️
YOU ARE READING
Message at 23:59 (11:59 pm)
FanfictionЕдна вечер ,точно в 23:59 Джено получава съобщение от непознат номер. И то не обикновенно съобщение от човек сгрешил номера. А от неговия таен обожател. Тайнственика всяка вечер точно в 23:59 праща съобщение гласящо,нещо което той харесва в Джено. К...