0.3

15.5K 547 262
                                    

Boş boş ekrana bakıyordum.

Masal: Boşluk düzeyin sanırım karadelikte yok.

51* *** ****: Aaa ama beni üzüyorsun

51* *** ****: Seni adam etmeye geldim

Masal: Ne gerek var? Ben böyle iyiyim.

51* *** ****: Kalbimin sesini duydun mu? Nasıl da kırıldı garibim :'(

Ofladım, delileri kendime çekiyordum.

51* *** ****: Acımasız mısın? Bu iyi niyetli insanı kıracak mısın?

Masal: İnsan olduğundan şüpheliyim

51* *** ****: He amk hayvanım ben

Masal: İnsanlar da hayvan grubundadır

Masal: Ve

Masal: Evet bu küfürle insan olmadığını adeta bir orangutan olduğunu açıkladın

Masal: Tebrikler 🎊

51* *** ****: Hadi bana utangaçlığının sebebini söyle

Masal: Bunun bir sebebi mi olması gerekiyor?

51* *** ****: Evet, geçmişte bir şey yaşamışsındır.

Masal: Alakası yok, insanlara güvenmememin bir sebebi var.

51* *** ****: Peki o ne?

Masal: Sana güvenmiyorum.

51* *** ****: İyilik perin gibi geldim işte hadi anlat, yardımcı olayım.

Masal: Kimsin?

51* *** ****: Bence insan ama senin deyiminle orangutan :/

Masal: ağzın iyi laf yapıyor

51* *** ****: Senin kadar olmasa da

Masal: Boş yapma

51* *** ****: :'(

Masal: :)))))

51* *** ****: alaldksoskdkd
(Görüldü...)

Annem"Masal kapıya bak!" dediğinde hızlıca kapıya gittim. Karşımda Gök Bey' in(!) annesi Selma Hanım Teyze'yi gördüm. Gülümseyerek "Hoşgeldiniz efendim" Selma Hanım Teyze gülümseyerek "Bana abla de, efendimli olmuyor, hem biz komşuyuz" dediğinde "Buyurun" diyerek geri çekildim.

Selma Abla"A yok kızım, ben sizi akşam yemeğine çağırmıştım" dediğinde "Babamın bugün geleceğini sanmam" dedim mahçupca "Kim gelmiyor demiş?" diye bir ses duymamla merdivenlerin başına baktım.

Babamı görmemle gülümseyerek "Hoşgeldin!" yorgun hâlini es geçmeye çalışarak "Hoşbuldum" dedi. Üstündeki beyaz gömleği kırışmış, kumral saçları dağılmıştı. Allah'ım babam bu hâlde bile çok yakışıklıydı, annem turnayı gözünden vurmuştu.

İçeri girerken gözleri Selma Abla'yı gördü. "Hoşgeldiniz, buyurun. Kızım neden ayakta bırakıyorsun misafirimizi?" Selma Abla"Hoşbuldum, ben yeni komşunuz Selma" diyerek elini uzattığında babam elini tuttu ve nazikçe sıkarak "Cenk"

Annem"Kızım nerede kaldın? Cenk? Hoşgeldin" dedi gözlerinin içi gülümsüyordu. Babamın da ondan farkı yoktu, annem babamın yanına geldiğinde babam alnını öpüp "Hoşbuldum" deyince alayla "Hoop, sizin kızınız burada ayıp ayıp" dediğimde babam gülerek saçlarımı karıştırdı.

Lanet Bilinmeyen /Yarı Texting/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin