0.5

11K 465 32
                                    

"Gelme peşimden!" diye bağırmamla bütün okul bahçesi bana döndü. Onları cidden şu an umursayacak durumda değildim.

Gök ısrarla peşimden gelerek kolumdan tutmasıyla beni kendine çekmesi bir oldu. Göğsüne sertçe çarpmamla öfkeyle yumruklarımı sıkarak göğsüne vurmamla yüzü buruştu. Boks geçmişim vardı.

"Bana bir daha dokunma! Hayatımdan siktir olup git! Nasıl geldiysen öyle yok ol!" diyerek kolumu çektim ve yürümeye başladım.

Gözyaşlarım sessizce akarken görüntüm bulanıktı. Sessizce yürürken "Masal! Dur!" kulaklıklarımı taktım. "Kaybol!" sesimin titremesine aldırış etmemiştim.

Yanıma yetiştiğinde karşımda durdu. Mecburen durduğumda ona bakmıyordum. İşaret ve baş parmağı çenemi bularak nazikçe başımı kaldırdı ve ona bakmamı sağladı.

Burnumu çekerek "İkinci defa karşında ağlıyorum ve bu benim gururumu kırıyor, artık beni bırak. Ruhumun can çekiştiğini görmüyor musun? Beni yerle bir etmek hoşuna mı gidiyor?" dediğimde "Özür dilerim, seni böyle bir işe hiç koymamalıydım. Kaldıramayacağını anlayamadım" dediğinde ses çıkarmadım, başımı geriye atarak dokunuşundan kurtuldum.

Yürümeye başladığımda telefonum titremeye başladı.

A: Neden üzgünsün?

A: Sen ağlıyor musun?

A: Neyin var?

A: Masal cevap verir misin?

Masal: Beni önemsemeyi kes, ne yazıp yazıp duruyorsun?

A: Dediğim gibi seni adam etmek için

Masal: İyi güzel, o zaman şimdi siktir git! Çünkü adam olmak istemiyorum!

Birden belimden çekilmem ve birinin üstüne düşmemle beraber korna sesiyle küfürler duymam bir oldu.

Sert bir bedenin üstüne düştüğümü kavramam ve başımı kaldırmam eş zamanıydı. Yüzümü kaldırmamla yüzümüz hizalandığı gibi saçlarım onun yüzünün yarısından çoğunu kapatıyordu.

"İyi misiniz?" dediğimde "Onu benim sana sormam gerek. İyi misin? Dikkatli ol, kulaklıklarını takmışsın, üstüne bir de telefonla uğraşıyorsun. Bak seni yargılamak için demiyorum ama lütfen dikkatli ol. Ben olmasaydım canından olacaktın, o piç kurusu da durmadı bile zaten"

Ses tonuyla tüylerim ürperdi, hızlıca üstünden kalktım. Yanaklarımın kızardığını yüzümün sıcaklığından anlıyordum. Sanki vücudumdaki tüm kan yüzümde birikmişti. Kulaklarımın bile ısındığını hissettim. "Teşekkürler" diyerek kısa bir bakış attım. Tam gidecekken "Dur, bekle Masal" dediğinde duraksayarak ona baktım.

Adımı nereden biliyordu? "Adımı nereden biliyorsun?" dediğimde gerilmiştim, başımda anonim gibi bir bela varken gerilmem normaldi.

Çocuk"Sakin, ben Can" dediğinde ona bön bön bakmaya devam ettim. Can, Can... Can? Allah aşkına Can diye kaç tane tanıdığım var da böyle bulamıyorum. Unuttuysam önemsiz biridir.

"Çıkaramadım" dediğimde bozularak "İyi günler o zaman" diyerek gözden kayboldu. Omuz silksem de kim olduğunu beynim kemirmeye başlamıştı bile,

A: Önüne bak artık! Az kalsın ölüyordun!

A: Yolda müzik dinlemeyi kesmelisin

A: Sanırım seni önemseyen biriydi

Masal: Sanane

Lanet Bilinmeyen /Yarı Texting/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin