A: Neden? Karşına çıkacağım ve sende benim yüzüme bakacaksın
Masal: Özür dilerim yüzsüz biriyim...
Masal: Senin beni sevdiğini bilirken düşüncesizce hareket ettim
A: Asıl ben özür dilerim... Seni bu duruma soktuğum için ve lütfen böyle düşünme
A: Zaten yarın karşına çıkacağım ve bitecek
A: Gidiyorum zaten
GörüldüKapımın çalmasıyla telefonumu bıraktım. Gir komutunu vermemle içeri Gök girdi, "İşim düştü canım komşum" dediğinde gülerek "Ne oldu?"
Gök"Not gireceğiz" dediğinde oflayarak "Bıktım onlardan! Anlamıyorum sen ne diye gittin öğretmen oldun ki?" dediğimde "Bu bir evet mi?" "Bu bir pes ediş, gel" dediğimde güldü.
Yanıma oturduğun da ortamıza kağıtları koydu. "Başım döndü, Gök bu ne?!" Gök"Bu sefer tüm okul..." dediğinde" Üstüne kusmak istiyorum" diyerek dizlerimin üstündeki bilgisayardan e devlete girdim, birden Gök'ün elleri dudaklarımın hizasında durduğunda ona döndüm. "Ne yapıyorsun?" diye bıkkınca sorduğumda Gök gülerek "Kusmak istemiyor muydun? Kus"
Yüzümü buruşturarak ellerini ittim. "Anlıyorum ölmek istiyorsun ama bu olmaz" Gök"Tabii ki beni sevdiğin için öldüremezsin" dediğinde göz devirerek "notları girerken seni öldürmem. Bu acıyı ben çekemem, hem unutma herkes öldürür sevdiğini"
Gök"Ben öldürmem" dediğinde göz devirerek notları girmeye başlayacakken sınıfların değiştiğini ve Gök eski listeye göre notları girdiğini fark ettim "Gök seni boğarım! Bu çocuk kim bilir hangi sınıfta!" dediğimde elimdeki kağıdı alarak"İsiö ver"
"Ali Kırık" dediğimde Gök"Hocam Ali Kırık yok Kırılmış var onu versem olur mu?" dediğinde "Birazdan ben sana beynini ellerinin arasına vereceğim" Gök gülerek kağıdı bıraktı.
"İstediğin notu gir ya" dediğinde bilgisayardan gerçekten isimlere bakmadan hepsine yüz verdiğini gördüm. Boğazımı temizleyerek "Gök" sesimin tatlı çıkması için uğraşıyordum.
"Ne istiyorsun?" dediğinde "Birilerini sınıfta bırakabilir miyim? Hemde kırk dokuz buçuk ile" dediğimde bana baktı.
Yüzündeki eğlenir ifadeyle "Yetmişten aşağı veremezsin" "Ya banane!" Gök omuz silkerek işini yaparken bende döndüm ve herkese yetmiş girmeye başladım.
Ne? Okuldaki insan oldukları söylenen ama hayvanat bahçesinden kaçmış orangutan ya da yılanlara bir de yüz mü verecektim. Rüyalarında
🎭
A:
Masal: İyi gibi sen?A: derdimi açıklıyorum
A:
Masal: Geçmiş olsunA: Teşekkür ederim güzellik, yarın yüzümü göstereceğim hazır mısın?
Masal: Sayılır
A: Hazır ol benim gibi mükemmel bir varlığı tanıyacaksın
Masal: Geldiğinde egonu bırak, fazla yük yapacaktır eminim
A: Yok güzelim biz onun ile ayrılmaz ikiliyiz o giderse ben yaşayamam ama sen gidersen hiç yaşayamam
Masal: Boş yapma
A:
(Görüldü)
A: O anlamda dememiştim...
🎭
Doruk: Masal yarın seninle konuşmam gerekMasal: Gerek yok
Doruk: Önemli
Masal:İstemiyorum
Doruk : Ne konuda olduğunu hiç merak etmiyor musun?
Masal: Senin ile ilgili bir şey merak etmiyorum
Doruk: Yarın konuşacağız
Görüldü🎭
+90* *** ****: Sana kim olduğumu göstereceğim, o lanet anonimin gelmeseydi her şey çok güzel olacaktı sevgilim, yarın parka gel (Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz)
🎭
A: Bakmadın ama neysem, güzelim yarın parka gel sana yüzümü orada göstereceğim. Duyduğuma göre kolların beni özlemiş sarılmamız gereken bir konumuz oldu, iyi geceler kokundan öptüğüm ❤️Ne yarınmış bir sürü şey olacak dkdldldkd bu arada bölüm kısalığı için özür dilerim, sıradaki bölüm telafi edeceğim ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Bilinmeyen /Yarı Texting/Tamamlandı
أدب نسائي1depresif 2gençkızedebiyatı Kitaplarımın tüm hakları saklıdır, çalınma veyahut kopyalanması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Salak öğretmen diye içimden geçirdim. Gerçi öğretmen bile değildi, öğretmen bozuntusu! "Birine salak demek çok kötü...