𝟛.

308 27 7
                                    







Bila sam u svojoj sobi kada sam čula otvaranje kućnih vrata, a zatim i glasne korake koje su svakim trenutkom postajali sve glasniji.

Lara je uletela u moju sobu, sa sobom je ponela ranac koji je izgledao kao da ce svakog sekunda da pukne. "Donela sam par sitnica" , rekla je a ja sam joj rukom pokazala da dodje kod mene na krevet.

"Moram nesto da ti kazem " , rekla sam joj uzbudjeno. Podigla je obrve što mi je bio znak da nastavim, "Secas se kako si mi pre par dana rekla da ne mozes da verujes da imam 17 godina i da me ne zanimaju momci?" , klimnula je glavom i cekala me da nastavim sa svojom pricom, ali ja sam znala da je njoj to dovoljno da me totalno provali.

U trenutku su joj se oči širom otvorile "Ela Jones, da li si ti to nasla nekog ko ti je zapao za oko?" Spustila sam pogled u svoje krilo i počela da lomim prste, cinim to kada sam nervozna. Nemam obicaj da pricam sa nekim o tome, uvek sam ja bila ta koja slusa a ona je bila ta koja me obavestava o svakom traču, te i o momcima i njenom ljubavnom životu.

"Ne baš", nastavila sam ,"Upoznala sam nekog, pa nisam ga bas ni upoznala, ali dopisivali smo se nešto malo. Pisala sam mu nakon što je mom radu uputio par ružnih reči, rekao mi je da je to uradio samo da bi zadobio pažnju i tražio je da mu pružim šansu da mi se predstavi u lepšem svetlu, i ja sam pristala. Nemam šta da izgubim, jel da?"

Istrtljala sam sve u jednom dahu gledajući u sve samo ne u nju. Podigla sam pogled kojim sam joj govorila da me ne osudjuje medjut ono što je uradila uopšte nisam očekivala.

Krenula je da vrišti i da skakuće po mom krevetu. Kada se iskakala i kada je izbacila većinu nepotrebne energije iz sebe krenula je na zadatak, da sazna što više može o njemu i da me natera da mu ponovo pišem.

"Ela, budi dušica i daj mi telefon da pogledam vaše razgovore." Rekla mi je sa glasom punim sreće. Pogledala sam je ispod oka, bilo mi je cudno da me nazove 'dušice' zato što nikad to ne radimo. Medjutim predala sam joj svoj telefon bez razmisljanja, ipak je ona moja njabolja drugarica pa neće ništa loše uraditi, zar ne?

Na njenom licu mogle su se videti pomešane emocije, neke su bile loše a neke dobre, mada to me ne cudi zato što smo dosta loše počeli.

Kada je pročitala sve što ima da se pročita ispružila sam ruku prema njoj očekivajući da mi vrati telefon, medjutim ona je krenula da kucka poruku. Prvo nisam mislila ništa o tome a onda sam shvatila šta radi. Ona mu šalje poruku.

Čim sam shvatila šta radi, prišla sam joj što brže mogu i krenula da otimam telefon iz njene ruke. Ali videla sam da je poruka već bila poslata.

Ela: Eej

U trenutku sam prebledela. "Zašto si to uradila?! Šta ću sad da radim?! Misliće da sam poludela?! Pa ti nisi normalna?! Ubiću te..." krenula sam da paničim i da je udaram po rukama.

"Nemoj da brineš, znam šta radim", krenula je da igra obrvama ,"Momci vole kada su devojke samopouzdane" rekla je. To me je još više naljutilo ,"Ali ja nisam samopouzdana kao ti, mozda bi ti to uradila ali j.." , moj monolog prekinuo je zvuk mog telefona, koji nam govori da mi je stigla poruka.

Lara me je pogledala, "E sada kada je video i odgovorio na poruku, možeš da dobiješ nazad svoj telefon". Pogledala sam je zahvalno i otvorila poruku.

Aleksa: Eheej. Ja sam Aleksa, a ti si? ;)

Lara me je zbunjeno pogledala, ali ja sam se samo nasmešila i napisala mu:

Ela: Ela, veoma mi je drago da se ponovo upoznajemo.

"Novi početak! Da li možeš da veruješ da sam tek sada shvatila", rekla je i krenula da se smeje, a i ja zajedno sa njom.

Nastavile smo da pricamo o Aleksi i o drugim nebitnim tema dok smo cekali odgovor na poruku, koji je stigao u veoma kratkom roku.

Aleksa: Pa, Ela, da li bi ti meni dala ime svog pravog instagram profila?

U trenutku sam se zbunila isto kao i Lara, ali sam se setila da je on mene prvi put kontaktirao preko profila na kome postavljam iskljucivo svoje slike.

"Moraš da mu ga daš!" rekla je Lara. "A jel, zašto baš moram?" pitala sam je samo da je zezam, pošto sam i sama znala da cu da mu dam svoj instagram pre ili kasnije. "Nemoj sad da me zezaš!" pogledala me je kao da sam prolupala.

"Ne zezam te, ne moram da mu dam ime svog profila, ali to ne znači da neću" rekla sam joj i namignula. "Neverovatna si! Ajde sada, brzo, odgovaraj mu, nemoj da ga ostaviš da dugo čeka" rekla mi je i pokazala rukom da požurim.

Ela: @ ela.jones je moj instagram nalog. Mozeš poslati zahtev, mada ću još razmisliti da li ću da ga prihvatim. ;)

Pokazala sam Lari šta sam napisala, a ona je samo prevrnula očima, "Zašto to uvek radiš?!" pitala me je. "Zato što je zanimljivo, a i želim da upozna pravu mene".

"Prava ti ćeš ga uplašiti, znam kako mene jesi" , odgovorila je malo zabrinuto. "Ako se uplaši nije vredan truda, tako ćemo barem saznati" , imam običaj da uplašim ljude kada ih upoznam. Ne znam zašto, možda zato što sam direktna, iskrena.

"Nadajmo se da si upravu."

𝐈𝐬𝐭𝐢𝐧𝐬𝐤𝐢 𝐭𝐯𝐨𝐣𝐚, 𝐄𝐥𝐚Where stories live. Discover now