𝟚𝟙.

220 21 2
                                    





Probudila sam se dosta rano, i osetila neobičnu toplinu. Pokušala sam da se pomerim ali sam shvatila da je to ne moguće zato što su dve ruke obmotane oko mene.

A onda sam se setila, spavala sam sa Aleksom. I bilo je bolje nego što sam zamišljala.

Okrenula sam se prema njemu i sa prstom mu pratila oblik lica. To ga je verovatno zagolicalo, te se blago namrštio te otvorio oči.

Razdaljina izmedju nas bila je minimalna. Kada me je pogledao lenji osmeh se dovukao na njegovo lice, "Ćao".

Gledala sam ga sa divljenjem, "Ćao", rekla sam tiho. Po glavi mi se motalo 'Zašto je tako savršen'.

Njegov opušten pogled odjednom se pretvorio u zabrinut, "Da li si dobro? Boli li te?"

Kao odgovor na njegovo pitanje sam ga poljubila, i mogla bih sa lakoćom da kažem da želim da ga ljubim zauvek.

Ubrzo smo se odvojili, "Moram da se istuširam", rekla sam više sebi kao naredjenje, pošto nisam znala da li mogu da ustanem.

Podigla sam se u sedeći položaj i pokušala da ustanem sa kreveta ali sam samo neuspešno pala nazad na krevet, to je Aleksi bilo veoma smešno, "Treba li ti pomoć?"

Pocrvenela sam, ali sam klimnula glavom. Ustao je iz kreveta potpuno nag, a moji obrazi su poprimili još jaču crvenu boju, "Molim te obuci se", rekla sam posramljeno.

Znasmejao se, "Nije kao da me nisi videla sinoć".

To je bila istina ali ipak bilo je drugačije, povukla sam ćebe uz svoje nago telo i uputila mu ozbiljan pogled, on je samo prevrnuo očima i obukao bokserice, "Dobaci mi majicu", rekla sam.

Klimnuo je glavom i bacio mi njegovu majicu koja mi je dolazila do polovine butina.

Kada sam je obukla, pružila sam mu ruke i on mi je pomogao da se dignem, a zatim sam krenula u kupatilo.

Začudilo me je kada sam videla da me prati, "Gde ideš?", pitala sam vidno zbunjena.

"Da se istuširam", slegnuo je ramenima.

"Sa mnom?", iako me je već video bez ičega na sebi ne bih mi baš prijalo da se tuširamo zajedno.

"Da?", izgovorio je to više kao pitanje, a onda dodao, "Ne moram ako će ti smetati".

Pogledala sam ga molećljivo, "Molim te".

Uputio mi je mali osmeh i poljubio me na blic, "Čekam te u sobi", namignuo mi je i pošao prema krevetu.

Kada sam se istuširala i ušla u sobu, Aleksa se samo ležerno raširio po mom krevetu ne ostavljajući mi ni malo mesta, taj prizor me je nasmejao, a moj smeh mu je privukao pažnju.

U sekundi se stvorio ispred mene i prislonio svoje usne uz moje. Nasmejala sam se u poljubac ali sam ga blago odgurnula, "Idi se otuširaj", pogledao me je tužno zato što nije dobio ono što želi, "Požuri", rekla sam mu i namignula, a onda se napokon bacila na svoj krevetić.

Ubrzo se vratio u sobu, i rekao mi da je 'spreman za drugu rundu' ali sam ga ja samo izignorisala i rekla mu da idemo napolje da doručkujemo.

Prevrnuo je očima, ali i on i ja smo znali da je bio gladan, ipak nije lako biti aktivan celu noć...

Šetali smo ulicama divnog Laguna Biča koji mi je za veoma kratko vreme postao kao drugi dom, ako ne moram, ne bih se vraćala u London.

Seli smo u prvi kafić i naručili doručak.
.
.

"Kako je moguće da ti Shawn i Camila nisu slatki? Pa ti nisi normalan!", vatreno smo se svadjali.

On je mislio da Shawn i Camila nisu slatki kao par! Bezobrazluk!

"Pa šta da radim, jednostavno su mi antipatični. Mislim nemoj da me shvatiš pogrešno Camila je prelepa ali Shawn mi izgleda kao da bi mogao da bude gej?", nisam mogla da verujem koje gluposti izlaze iz njegovih usta.

"Gej?!", to je bila kap koja je prelila čašu, neću da pričam sa njim.

Nastavili smo da hodamo u tišini, svakih par sekundi mogla bih da ga čujem kako se blago smeška, ali neće me odljutiti sa njegovim slatkim osmehom.

"Ma daj! Stvarno si se uvredila?", pitao je u neverici.

Tišina medju nama mu je davala jasan odgovor, nisam htela da popustim.

"Ajde, nisam tako mislio", taman kada sam mislila da mu je mozak proradio i da hoće da prihvati poraz čula sam ga kako je tiho dobacio, "kao".

Samo sam ga besno pogledala, okrenula se na peti i krenula da hodam u drugom smeru.

Mogla sam da ga čujem kako trči zamnom, a onda sam osetila njegove tople ruke na mom struku kako me podižu od tla i prebacuju preko njegovog ramena.

"Spuštaj me dole!", dreknula sam.

"Ne dok se ne odljutiš. Samo da znaš, ja ovako mogu po ceo dan", hodao je normalnim tempom koji je mene mnogo iritirao.

Sve oko njega me sad iritira. Zaboga uvredio mi je muža!

Moje lice gledalo je u njegova ledja, a ako bih samo malo podigla pogled mogla bih da vidim njegovo oblikovano dupence.

A onda mi je sinula ideja i krenula sam da ga štipkam za zadnjicu.

To ga je očigledno golicalo, ili čak i bolelo te me je spustio tik ispred njega.

"Idalje ljuta?", pitao je a ja sam samo klimnula glavom.

"Šta mogu da uradim da se odljutiš?", pravila sam se kao da razmišljam par sekundi, a onda sam napućila usne, što mu je bio znak da želim poljubac.

Taman kada je položio svoje meke usne na moje čuli smo nakašljavanje i brzo se odvojili jedno od drugog.

Drejk je stajao ispred nas i gledao malu predstavicu koju smo mu priredili, "Ela, da li bih mogao da popričam sa tobom? Nasamo?"

Stisnula sam Aleksinu ruku i klimula glavom u znak potvrdnog odgovora na Drejkovo pitanje.

"Prati me", bez reči sam krenula za njim i zaustavila ga kada smo bili par metara udaljeni od Alekse.

"Reci šta imaš", zvučala sam dosta drsko. Taj moj ton ga je trgnuo, a on me je pogledao tim plavim kristalima, "Znaš... Svega se sećam... Od onog juče..", prekinula sam ga čim sam shvatila kuda ovaj razgovor ide.

"Slušaj, izvini ako sam ti sinoć, ili bilo koji drugi dan davala neke izmešane signale ali ja sam sa Aleksom i ne želim da raskidam sa njim zbog tebe. Priznaću ti da je naša veza prvo bila tu da te napravi ljubomornim, ali više nije. Izvini ako te ovo vredja ali bolje da ti kažem istinu nego da te zavlačim", pokušala sam što jednostavnije sve da mu kažem.

Izgledao je nekako tužno, "Ali svidjaš mi se", rekao je tiho.

Kroz glavu mi je prošlo 'Da li je ovo prvi put da mu je neko rekao ne za nešto?'

"Izvini..", još jednom sam mu rekla, a onda brzim i krupnim koracima došla do Alekse.

"Šta je on hteo?", procedio je kroz zube, zna da mi se dopadao i verovatno ga gleda kao konkurenciju.

"On nam više neće smetati, objasnila sam mu celu situaciju", izgledao je malo zabrinuto i realno ne krivim ga, "Hej, svidjaš mi se. Ti, ne on".

Nastavili smo da se šetamo. Atmosfera oko nas bila je opuštena pre nego je on rekao,

"Da li mogu da ti kažem moje mišljenje oko nečega, a da se ne naljutiš!"

𝐈𝐬𝐭𝐢𝐧𝐬𝐤𝐢 𝐭𝐯𝐨𝐣𝐚, 𝐄𝐥𝐚Where stories live. Discover now