𝟙𝟞.

216 19 3
                                    





Od poljupca sa Drejkom prošlo je mesec dana. Sve sam ispričala Lari, čak i najsitnije detalje. Obaveštavam je o svemu bitnom.

U ovih mesec dana, mnogo sam se zbližila sa Aleksom i Milom.

Mila i ja smo se zgotivile momentalno, ali od tad smo radile na našem odnosu i mogu lako da kažem da mi je postala veoma draga.

Pričala sam joj o Lari, čak su se i čule, i baš se slažu. Dogovorile su se da ako upadnem u neki konflikt ili ako me neko povredi, Lara dolazi prvim avionom i ona i Mila se udružuju da unište tom nekom život.

Što se tiče Alekse, on je kao muška verzija Lare, što mi veoma odgovara.

Sa njim sam se možda čak i najviše zbližila, rekla sam mu pravi razlog zašto sam ovde i ispričala sam mu ono što znam o svom tati.

Isto kao što sve pričam Lari, tako to radim i sa Aleksom, tako da nisam ni preskočila da mu kažem da mi se dopada Drejk.

Bio je malo začudjen u početku ali je ubrzo prihvatio tu informaciju.

Drejk i ja smo se poljubili još par puta od tada, i svaki put kada se poljubimo sve više mi se svidi.

Dečko se mnogo dobro ljubi, a i lep je.

Do duše nisam baš sigurna da se i ja njemu dopadam. Dobro, ljubimo se ponekad, ali on se ljubi sa još mnogo devojaka, zašto bih ja onda bila posebna?

Za divno čudo, mama me je zvala. Rekla je da polako radi ono što mora i da sve za sad ide po planu.

Prsten koji mi je dala čuvam kao oči u glavi.

Trenutno sam kod Alekse kući, ležimo na kauču i gledamo 'Mean Girls'.

"Redžina Džordž je moja kraljica, znaci dodji i povedi me sa sobom!", Aleksa je ciknuo.

Gledali smo ovaj film barem jedno deset puta, i idalje nam nije dosadio.

Zasmejala sam se, "To svaki put kažeš, i to baš u ovom delu. Svaki put!" Pogledao me je ozbiljno, pa čak i malo uvredjeno, "Pa ja samo govorim istinu".

Nastavili smo da gledamo film i da ponekad bacimo po koji komentar.

Uzela sam punu šaku kokica koje smo napravili i napunila usta istim. Baš u tom mom damskom momentu, Aleksa se okrenuo i pogledao me.

Podignuo je obrve, vidno zabavljen. Krv je ubrzo došla u moje obraze, a on kada je to video brzo je uradio isto.

"Prekini!", rekla sam posramljeno kroz smeh.

Pogledao me je začudjeno, "Šta to radim?", promumlao je kroz usta puna kokica.

"Znaš ti dobro?!", neću moći još dugo zadržati smeh u sebi.

Progutao je, "Pa to si i ti radila bukvalno pre jedan minut", rekao je uspravivši se.

To je bilo to, počela sam da se smejem, a ubrzo je i on popratio.

Naš momenat prekinulo je otvaranje vrata, unutra je ušao Aleksin brat Alen.

Ućutali smo. Samo nas je pogledao i nije ni reč progovorio. Srećom nije se dugo zadržavao.

"To je bilo neprijatno", prokomentarisao je Aleksa. Klinmula sam glavom, dajući mu do znanja da se slažem sa njim.

Nastavili smo da gledamo film.

Pred kraj filma Aleksi je zazvonio telefon. Javio se, a ja nisam mnogo obraćala pažnju dok me nije upitao, "Drejk pita da li hoćemo napolje kasnije".

Na pomen Drejka osetila sam leptiriće u stomaku. "Što se mene tiče može", rekla sam što opuštenije moguće.

Ne znam zašto osećam leptoriće u stomaku, nije čak ni ovde, ali jedno znam. Znam da će da bude moj.

"Nalazimo se sa njima u šest",sada je bilo oko dva, do šest bih mogla da smislim neki plan.

A onda mi je sinulo, mogu da zamolim Aleksu da mi glumi dečka, i da tako pokušam da napravim Drejka ljubomornim.

"Aleksa, imam nešto da te zamolim", rekla sam a on me je pogledao upitno. "Znaš kako mi se već duže vreme dopada Drejk", pitala sam a on je samo nemo klimnuo glavom, "Pa, da li možda znaš da li se i ja njemu dopadam?", kako sam išla prema kraju rečenice postajala sam sve tiša, a onda sam gla pogledala očekujući odgovor.

"Ovo ne bi trebao da ti kažem, ali pre neki dan mi je rekao da mu se dopadaš", rekao je a meni je svet dobio boju.

To znači da ako Aleksa pristane moj plan može i da upali.

Nastavila sam, "Imam nešto mnogo važno da te pitam?", valjda je mislio da sam gotova sa pitanjima pa ga je ovo iznenadilo.

"Dobro, ali odmah da ti kažem više tajna ne otkrivam!", rekao je ozbiljno.

"Ne, nije oko toga", zastala sam, "Ne znam kako ovo da te pitam", rekla sam pomalo osramoćeno.

"Ispljuni", naredio je, a ja sam ga poslušala.

"Da li bi mogao da mi glumiš dečka kako bih napravila Drejka ljubomornim?", kako su reči izletele iz mojih usta tako je Aleksi brada došla do poda.

Promeškoljila sam se na mestu i pogledala ga, "Am, da, okej", rekao je isprekidano, a onda se polako probrao, "Nisam očekivao da ćeš me to pitati", nervozno se nasmešio.

"Ne moraš ako ti je neprijatno ili nešto...", krenula sam da brbljam, ali me je zaustavio, "Ne, uradiću to, ali mi moraš obećati da to neće uticati na naše prijateljstvo".

Nasmešila sam se i zagrlila ga čvrsto, "Obećavam!", verovatno sam ga stegnula previše, pošto je ispustio neki neartikulisan zvuk, "Izvini, i hvala".

"Uvek", rekao je, a onda tiše dodao, "moja slatka Eli".

𝐈𝐬𝐭𝐢𝐧𝐬𝐤𝐢 𝐭𝐯𝐨𝐣𝐚, 𝐄𝐥𝐚Where stories live. Discover now