𝟚𝟟.

216 20 1
                                    





Brada mi je pala do poda ali sam se sabrala zbog nje. 'Zašto je nazvala decu po nama?', je bilo pitanje koje mi se motalo po glavi a onda sam je i pitala, "Divni su Laro, ali zašto?"

Slegla je ramenima kao da je očigledno, "Ti si mi kao sestra i mnogo si mi pomogla tokom ove trudnoće, takodje baš mi se svidja ime Elena. Aleksej, znaš po kome je dobio ime", zastala je i oprezno me pogledala ali je ja idalje nisam razumela, te je nastavila, "Bio je tvoja prva ljubav, trebaš nekako da ga se sećaš", bila sam zapanjena njenim razmišljanjem.

Oči su mi se napunile suzama, "U redu je, nije loše zaplakati ponekad", to je bilo sve što mi je trebalo da pustim suze.

Plakala sam od sreće zbog Lare i beba, a i zbog tuge koju sam dugo zadržavala u sebi.

Nije pokušala da me smiri, već mi je dopustila da sa otarasim tereta koji sam nosila sa sobom od kada sam otišla iz Laguna Biča.
.
.
Dve godine posle

Elena i Aleksej izrastaju u dva divna deteta, Lara pokušava da im obezbedi sve i da im bude majka kakvu zaslužuju.

Erik, biološki otac dece, je pokušao da stupi u kontakt sa Larom posle porodjaja ali ga je ona pristojno odbila i rekla mu da ga ne želi ni u svom a ni u životu dece.

Lara i ja smo sad punoletne i imamo devetnaest godina. Živimo zajedno i blizanci na mene gledaju kao na drugu mamu.

Što im praktično jesam sa obzirom da sam im kuma.

Trenutno je utorak i ja se pakujem. U subotu je bio moj rodjendan i Lara me je iznenadila sa putovanjem, još uvek ne znam gde me vodi ali ona kaže da će mi se sigurno dopasti.

Mogla sam jasno da čujem kikotanje iz dnevnog boravka. Provirila sam i ugledala Elenu i Alekseja kako uživaju gledajući crtani film.

Oni takodje idu sa nama, Lara se previše boji da ih ostavi sa nekim drugim pa ih vodi ali znam da nam neće praviti problema.

Putujemo sutra ujutru i ne mogu rečima da opišem koliko sam uzbudjena zbog toga.

Nismo izašle iz Londona još od porodjaja.

Što se tiče ljubavnog života, imala sam dečka do pre mesec dana.

Raskinuli smo zato što sam ga uhvatila da me vara, njegov izgovor bio je da mu nisam davala onoliko koliko njemu treba.

Nisam imala neka snažna osećanja prema njemu, služio mi je najviše da stišam Laru.

Terala me je da izlazim i da tražim nekog dečka koji će mi zapasti na oko. Ja to uporno nisam htela, a ona je me je uporno nagovarala.

Da bi to nagovaranje prestalo izašla sam jedno veče i prvu osobu koju sam zainteresovala proglasila mojim dečkom.

Završila sam pakovanje i otišla da gledam crtani zajedno sa Elenom i Aleksejem.

Taman kada je došao najzanimljiviji deo, Lara je završila spremanje većere i pozvala nas u trpezariju, "Večera!", dreknula je.

Blizanci su me pogledali kao da traže da ih spasem od nje, "Budi duša i pusti nas da odgledamo crtani do kraja!", kada sam to izustila čula sam je kako brzim koracima dolazi do nas i uskoro se našla ispred televizora.

"Rekla sam večera", naredila je, a Aleksej i Elena su se sakrili u mom zgrljaju i kikotali se njihovoj mami.

Videla sam osmeh koji suzdržava, a onda se okrenula i pogledala šta gledamo, "Zlatokosa?!", zakukala je, "Zašto me niko nije zvao da gledam sa vama?!", posle toga se i ona smestila pored nas i do kraja večeri uživali smo gledajući dizni.
.
.
Budim se uz zvuk alarma i brzo skačem iz kreveta. Oblačim se, obavljam higijenu i upućujem se prema Larinoj sobi da je budim.

𝐈𝐬𝐭𝐢𝐧𝐬𝐤𝐢 𝐭𝐯𝐨𝐣𝐚, 𝐄𝐥𝐚Where stories live. Discover now