Larina kuća je puna ljudi. Muzika trešti, a moje telo prati ritam muzike. Plešem, skačem i najvažnije uživam.Odjednom Lara se pojavljuje ispred mene sa ogromnim osmehom na licu,"Prati me", oblikuje mi ustima, pošto od ove muzike se jedva nešto može čuti.
Uradim kako mi je rečeno, i posle minute guranja sa ostalim ljudima, završimo u kuhinji gde je znatno tiše.
"Žašto si me dovela ovde?", upitam dok sedam na komodu.
Pokaže mi prstom da sačekam, a onda ne mnogo kasnije iz komode izvadi punu flašu vodke, i pogleda me upitnim pogledom.
Kao odgovor na njeno pitanje izvadim dve čašice i položim ih na sto,"Spremna sam kada i ti".
Dotrči do mene i napuni dve čašice do vrha.
Podignula je tri prsta, "Na tri", počela je da odbrojava, a kada je spustila poslednji prst, obe smo ispraznile čašice.
Namrštila sam se zbog neprijatnog ukusa, ali smo nastavile da pijemo.
Ubrzo, kada smo odlučile da smo dovoljno pijane, smo se vratili u gužvu i počele ponovo da njišemo naša tela uz ritam muzike.
Sve je bilo super dok nisam osetila par ruku koje su se obavijale oko mog struka, a trenutak kasnije osetila sam nečije telo pritisnuto uz moje.
Pogledala sam u Laru koja je već našla dečka za zabavu.
Pošto sam bila vidno pijana, nisam mislila ništa o tome, nastavila sam da igram sa nekim dečkom iza sebe.
Očigledno on je ovo iskoristio i spustio glavu u visinu mog vrata, a onda sam osetila kako ostavlja vlažne poljupce po mom vratu.
Poljupci su prijali pijanoj Eli, tako da sam samo podigla i ruke i spustila ih u njegovu kosu.
Pesma se promenila iz sporije u neku bržu, te sam i ja kao i svi ostali htela da skačem uz ritam.
Odvojila sam se od neznanca iza mene i okrenula se prema njemu. Imala sam šta da vidim.
Iza mene stajao je dečko koji je meni bio nepoznat i malo mutan, zbog količine
alkohola koji sam unela u svoj organizam.Koliko sam ja mogla da vidim i da registrujem, imao je plavu kosu i tamniji ten.
Uzela sam svoje vreme i spustila pogled na njegovo telo. Bio je obučen u crnu košulju koja je bila upasana u tamne farmerke, odevna kombinacija mu je veoma lepo stajala i malo je reći da mi se svideo njegov izgled.
Poklonila sam mu moj najlepši osmeh i ne čekajući njegovu reakciju krenula da skačem u ritmu muzike.
Pratio je moje pokrete, i kada se završila pesma uhvatio me je za ruku i krenuo da vodi negde.
Nisam se uplašila zato što znam ovu kuću kao svoj džep.
Ušli smo u koliko mogu da primetim gostinjsku sobu i on me je čim je zatvorio vrata pribio uz ista.
Krenuo je prema mojim usnama, sa namerom da me poljubi medjutim okrenula sam glavu na stranu što sam brže mogla te su njegove usne sletele na moj obraz.
Zasmetalo mu je to, ali je nastavio da ostavlja poljupce po mom licu, viličnoj kosti i vratu, a onda je ponovo pokušao da cilja na moje usne.
Koliko god izgledala iskusno, nisam imala svoj prvi poljubac, i da, još sam nevina.
Ovo mi je možda treći put da sam ovako intimna sa dečkom, a čag ga ni ne poznajem.
Moje opravdanje je, i ostaće, bila sam pijana nisam znala šta radim.
Par puta je iznova i iznova nasrtao na moje usne a ja sam ga odbijala svaki put.
Ubrzo sam pukla, "Prekini, neću te poljubiti", rekla sam mu drsko.
Izgledao je kao da je bio po malo uvredjen, ali se onda vratio na svoje mesto, "Neću da radim ništa što ti se ne svidja, poljupci po vratu?"
Blago sam klimnula glavom. Odvojio me je od vrata i vodio prema krevetu.
Seo je na krevet, i onda mi je pokazao da mu sednem u krilo. Poslušala sam ga, ipak je rekao da neće raditi ništa šta mi se ne svidja, zar ne?
Čim sam bila tamo gde me je želeo, uronio je svoju glavu i počeo da sisa kožu mog vrata.
Jedna ruka mu je bila na mom struku, a duga u mojoj kosi, dok su moje obe ruke mrsile njegovu plavu kosu.
Krenuo je da spušta poljupce sve niže i da svoju karlicu pribija uz moju.
Nije mi se svideo osećaj koji sam imala u sebi dok je to radio. Jeste da sam pijana, ali sam se osećala nekako prljavo.
Gurnula sam ga u nazad, i on je očekivao da se nagnem prema njemu, medjutim ja sam brzo ustala sa njegovog krila i još brže izašla iz sobe i izgubila se u masi.
Nastavila sam da uživam u žurci, bez ikakvih zanimacija suprotnog pola.
YOU ARE READING
𝐈𝐬𝐭𝐢𝐧𝐬𝐤𝐢 𝐭𝐯𝐨𝐣𝐚, 𝐄𝐥𝐚
Teen FictionEla i Aleksa. Dva prijatelja koja deli okean. Ona je iz Engleske, a on živi u sunčanoj Kaliforniji. Nisu se nikad upoznali. Oduvek su bili ona, on i internet. Šta se dešava kada Ela bude primorana da se preseli kod svoje bake, koja sasvim slučajno ž...