#2 Miła ekipa.

3.7K 108 80
                                    

Nowy dzień:
Obudziłam się około 11:30. Od rana strasznie się stresuje, mam obawy, że mogę się nie dostać do „pracy".

-Hej. Może kawy?-pyta Paulina, kiedy wchodzę do kuchni.

-Hej, bardzo chętnie-odpowiadam i siadam obok przyjaciółki.

-Stresujesz się, zgadłam?

-Ta-spuszczam głowę.

-Będzie dobrze kochana-uśmiecha się i mnie przytula-Trzymam za Ciebie mocno kciuki.

-Dziękuję, jesteś najlepsza-odwzajemniam uśmiech.

Kilka godzin później:
Ubrałam się tak:

Kilka godzin później:Ubrałam się tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Bez aparatu)

Wchodząc do studia od razu rzuca mi się w oczy grupka chłopaków. Kojarzę każdego, ponieważ każdego słucham.

-Heeej-podchodzi do mnie Żabson i podaje rękę-Mateusz Zawistowski, mów do mnie Żabson-uśmiecha się.

-Sylwia Rybka-podaje również rękę.

-Ooo siemanko-podchodzi ReTo-Igor Bugajczyk, ReTo-uśmiecha się.

Muszę przyznać, że ma piękny uśmiech. Jest całkiem inny, niż na teledyskach...

Z resztą chłopaków również się poznałam. Są naprawdę bardzo mili.

Do studia wchodzi jakaś kobieta, prawdopodobnie managerka zespołu.

-Cześć, to ty przyszłaś w sprawie pracy, zgadza się?-pyta z uśmiechem na twarzy.

-Cześć, tak, tak-odpowiadam.

-Super, miło mi Cię poznać-podaje mi rękę-Magdalena Borycka-przedstawia się.

Nawet nie wiedziałam, że to żona Borixona. Magda wydaje się bardzo uprzejma i optymistyczna! Uwielbiam takich ludzi!

-Sylwia Rybka-również podaję rękę.

-Widzę, że z chłopakami się już poznałaś.

-Taak-odpowiadam.

-Mam kilka pytań... Ukończyłaś jakieś kursy lub studia stylistyczne?-pyta siadając na przeciwko mnie.

-Tak, ukończyłam kursy-wyciągam z torebki dokument ukończenia.

-Bardzo fajnie-przegląda je dokładnie-Ooo, zdolna-komentuje spoglądając na moje osiągnięcia w różnych konkursach, w których brałam udział.

-Hejo-wchodzi jakaś blondynka z niebieskimi oczami, jest bardzo wysoka i szczupła.

-Cześć Olu-wita się Magda i przytula dziewczynę.

-Cześć, Aleksandra Siemiesz-podaje mi rękę.

-Hej, Sylwia Rybka-również podaje jej dłoń.

-Hej kochanie-podchodzi do niej Igor i daje jej całusa.

Ooo, nawet nie wiedziałam, że to jego dziewczyna.

***
Poznałam dokładnie wszystkich. Chwile jeszcze porozmawiałyśmy z Madzią. Dostałam tą pracę z czego się bardzo cieszę! Dodatkowo będę mogła jeździć z nimi na koncerty.

Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz