Kilka dni później:
Dzisiaj pojechała Lena. Ten tydzień był naprawdę fajny, spędziłam mega miło czas.NOC 2:00:
Budzi mnie głośne rozmawianie Igora przez telefon.-Iguś, coś się stało?-pytam.
Widzę, że Igor jest bardzo zdenerwowany rozmową przez telefon.
-Zaraz Ci powiem-odpowiada szepcząc-Zaraz będę!-mówi i rozłącza się.
-Gdzie będziesz? Powiedz mi do cholery co jest?-pytam i wstaje z łóżka idąc za chłopakiem.
-Zostań w domu-łapie moje ramiona i delikatnie całuje moje czoło.
-Ale co jest?-powtarzam pytanie.
-Mateusz dzwonił-przegryza dolną wargę-Ola jest w szpitalu, miała wypadek samochody-smutnieje.
-Pojadę z tobą-oznajmiam.
-Nie musisz-masuje mój policzek.
-Kochanie, ale chcę. Wiem, że Ola była dla Ciebie ważna... Chcę Cię wspierać w tej sytuacji-przytulam go.
-Jesteś najlepsza na całym świecie-całuje moje usta-Dobra, idę się ubrać...-wyjmuje z szafy ubrania.
Ja również się ubieram. Stawiam na bardzo luźne ciuchy.
W szpitalu:
Właśnie przyjechaliśmy do szpitala. Zauważyłam Mateusza, który siedział przy sali i płakał.-Mati, co jest?-podbiegam do niego.
-Ooolaaa-jąka się-Ona... Poroniła-mówi niewyraźnie.
-Kurczę, tak mi przykro-siadam obok niego i zakładam rękę na jego plecy.
-Ja już pokochałem to dziecko-spogląda prosto w moje oczy.
-Mateusz, zobaczysz jeszcze będziesz ojcem!Spokojnie...-pocieszam go.
-A co z Olą?-wtrąca się Igor.
-Nie możemy na razie do niej wchodzić, miała jakiś zabieg. Wypadek nie był bardzo groźny, jej stan zdrowia jest stabilny-odpowiada Żaba.
-Uff-wzdycha z ulgą i siada obok mnie-Tak cholernie się bałem-przyznaje.
-Igor, ale nie powinieneś chyba aż tak się przejmować Olą-oznajmia Mateusz-Jest twoją byłą dziewczyną-wzrusza ramionami.
-Mati, przestań-upominam chłopaka-Ola była ważna dla Igora, ma prawo się martwić.
*Igor*
Jest mi tak cholernie głupio. Sylwia jest dla mnie bardzo dobra, a ja pocałowałem Olę... Tak cholernie źle się z tym czuje.
CZYTASZ
Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]
FanficŻabson, ReTo-dwie osoby, które będą znaczyć w jej życiu dużo... On-ma dziewczynę. On-nie ma dziewczyny. Co się potoczy w ich życiu?