#12 Masz słodki uśmiech.

2.5K 79 51
                                    

15:00
Idziemy z całą ekipą na miasto, chcemy porobić sobie kilka fajnych fotek.
Nie podoba mi się to, że Mati zamiast iść obok mnie cały czas idzie obok Oli i z nią rozmawia. Nie chce się bawić w nie wiadomo jaką zazdrośnice, po prostu nie podoba mi się to jak się zachowuje.

-Coś się stało?-pyta Igor spoglądając na moją smutną minę.

-Nie, wszystko ok-odpowiadam krzyżując ręce.

-Przecież widzę-staje w miejscu-Mordy! Spotkamy się za godzinę pod Big Ben'em-krzyczy do znajomych.

-To wy już z nami nie idziecie?-zatrzymuje się Borygo, a za nim pozostali.

-Nie... Musimy omówić pewną stylówkę-kłamie Igor.

-Luzik-odpowiadają-To widzimy potem-idą w swoją stronę.

Mateusz nawet nie był zazdrosny... Tak bardzo był zajęty rozmową z Aleksandrą! Zaczynam nienawidzić tej dziewczyny, mimo, że na początku ją bardzo polubiłam.

-To jak, powiesz mi w końcu co jest?-staje na przeciwko mnie i spogląda prosto w moje oczy.

-Nie podoba mi się to, jak Mati się zachowuje-przymykam oczy i robię długi wdech i wydech.

-Chodzi Ci o zazdrość?-pyta.

-Nie tylko-odpowiadam-Cały czas rozmawia z Olą, a kiedy jesteśmy sami w pokoju, to przegląda coś w telefonie i nie zwraca na mnie uwagi-z moich oczu wydobywają się pierwsze łezki. 

-Co za debil!-przyznaje-Mała, nie płacz, proszę-przytula mnie i delikatnie masuje ręką plecy-Cichutko-wyszeptuje do mojego ucha.

-Mam już serio tego dość...-mówię przez łzy.

-Żabson zawsze lubił się bawić... Nie chodzi mi tutaj o to, że zalicza każdą panienkę, ale o to, że na wszystko ma „wyjebane", wszystko u niego jest na luzie-tłumaczy Bugajczyk.

-Nawet związek?

-Tak, nawet związek-oznajmia.

-Masakra!-wzdycham-Jestem ciekawa czy nasz związek traktuje poważnie-siadam na ławce-Kocham go, jest dla mnie najważniejszy...

-Powinnaś z nim pogadać-przerywa chłopak.

-Masz racje. Igor, tak bardzo Ci dziękuję, jesteś kochany-uśmiecham się.

-Nie ma sprawy-puszcza oczko-Masz słodki uśmiech-przyznaje, na co się rumienie.

*Igor*
Czekając na ekipę przeglądam instagram.
Od razu na stronie głównej wyświetliło mi się nowe zdjęcie Olci. Totalnie wkurwił mnie opis, który zamieściła pod zdjęciem... Ona robi to specjalnie, żebym był zazdrosny? Mam serio dość jej zachowania. To nie ta Ola, co kiedyś.

                          INSTAGRAM:

15 minut temu:@aleksandra_siem 😍🔥Dziękuję mojemu najlepszemu fotografowi za zdjęcie 😘 @zabsonziomal

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

15 minut temu:
@aleksandra_siem 😍🔥
Dziękuję mojemu najlepszemu fotografowi za zdjęcie 😘 @zabsonziomal

10 910 like

Komentarze:
@marta_synku Idealna ❤️

@monika123 Pięknie wyglądasz 🤗❤️

@kasia_2115 Czemu Igor nie zrobił Ci zdjęcia?

@alicjaAaA Jesteś jeszcze z Igorem?


@paulina_ Ktoś wie czy Ola jest jeszcze z ReTo?
@majunia019 Mi się wydaje, że są razem. Nigdzie nie pisało, że zerwali. 🤷🏼‍♀️ Ale mnie tez to dziwi, czemu Żaba zrobił jej zdjęcie. Przecież jechał cały chillwagon.

@dawid_lloopp Ładna 😏❤️

@gosiAmarta Ludzie przecież to, że Mati zrobił jej zdjęcie nie znaczy, że są razem 🙄🙄!

I 10 691 innych...

Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz