Budzę się wtulona w Mateusza. Spoglądam na zablokowany ekran w telefonie-jest 10:00.
-Dzień dobry-wita się chłopak ziewając.
-Hej.
-Pamiętasz, że dzisiaj nagrywamy teledysk?-przypomina.
-Pamiętam-odpowiadam.
-Mam nadzieję, że będę miał najlepszą stylizacje-uśmiecha się cwaniacko.
-Oczywiście, że tak-uśmiecham się przegryzając dolną wargę.
-Kocham Cię-całuje moje usta.
-Ja Ciebie też-odpowiadam-Pójdę się ogarnąć-oznajmiam i idę w stronę łazienki.
-Luz-odpowiada i bierze do ręki telefon.
*Igor*
-Ola... Ostatnio jesteś jakaś niedostępna, cały czas siedzisz na tym telefonie-upominam dziewczynę.-Nie marudź tak...-uśmiecha się do telefonu, na co wzdycham.
-Odłóż to do cholery!-wyrywam z jej dłoni telefon.
-Co ty robisz?-złości się.
-Chce żebyś w końcu spędziła ze mną trochę czasu-łapie jej rękę.
-Dzisiaj kręcicie teledysk, przecież tam spędzimy dość sporo czasu-kładzie rękę na moim policzku i delikatnie go masuje.
-Wiesz dobrze, że nie chodzi mi o takie spędzanie czasu...-przewracam oczami-Dawno nie robiliśmy czegoś tylko razem-łapie jej biodra.
-Może wyjdziemy jutro na jakaś kolacje, tylko razem, hmm?-uśmiecha się.
-W porządku-cmokam jej usta-Obiecujesz?-spoglądam prosto w jej oczy.
-Obiecuje kochanie-oznajmia.
INSTAGRAM:
5 minut temu:
@sylwia_ryb Dzisiaj kręcimy klip! 🔥 #PLANETA3 910 like
Komentarze:
@reto_synku Piękna 😍😁
@sylwia_ryb Dziękuję 😘❤️@aleksandra_siem Spoko fotka.
@sylwia_ryb Dzięki ❤️@zabsonziomal Tylko moja! ❤️😀
@sylwia_ryb ❤️@marta100 Według mnie bardziej pasujesz do ReTo, ale to tylko moja opinia 🤷🏻♀️. Tak w ogóle ślicznie wyglądasz ❤️
@anka1099 Nom, według mnie też bardziej do Igorka 😁❤️@pat_ryk Czekam na nowy CHILLWAGON 🔥😍
@anka02 Fajnie, że jesteś stylistką chłopaków 😍❤️ Lubię cię bardzo.
@paulina_aa Moja słodka 😍❤️
@sylwia_ryb Loveee ❤️😍I 3 291 innych...
CZYTASZ
Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]
FanficŻabson, ReTo-dwie osoby, które będą znaczyć w jej życiu dużo... On-ma dziewczynę. On-nie ma dziewczyny. Co się potoczy w ich życiu?