#1 Nowy etap.

4.6K 108 24
                                    

Mam na imię Sylwia. Od 4 lat mieszkam z moją przyjaciółką Pauliną w Warszawie. Jesteśmy dla siebie jak siostry! Wraz z Paulą uwielbiamy jeździć na koncerty i słuchać rapu.

-Muszę Ci coś powiedzieć!-wbiega do mojego pokoju podjarana Paula.

-To mów-siadam w „prostej" pozycji.

-Chłopaki z chillwagonu szukają stylistki... Takiej na stałe-uśmiecha się bardzo szczerze.

-No i co w związku z tym?

-Przecież ukończyłaś kursy stylistyczne...-spogląda na mnie błagającym wzrokiem-Pasujesz tam idealnie-dodaje i siada obok mnie.

-Że ja mam zostać ich stylistką?-parskam.

-Właśnie tak-przytakuje.

-No nie wiem...-wzdycham.

-To by był twój nowy etap w życiu-uśmiecha się-Przecież lubisz ich muzykę-dodaje.

-No lubię, lubię-chwile myślę-Właściwie, to czemu nie? Mogę spróbować-postanawiam.

-Aaaaa-krzyczy z radości i mocno mnie przytula-Masz, dzwoń-podaje mi kartkę z numerem telefon.

-To numer do...?

-Magdy ich menagerki-przerywa.

***
Sylwia: Dzień dobry. Czy to jest aktualne, że szukacie stylistki?

Magda Borycka: Dzień dobry. Aktualne. Jest Pani zainteresowana?

Sylwia: Tak, jestem.

Magda Borycka: Bardzo się cieszę. Może umówimy się na spotkanie jutro około 16:00? Będą chłopaki i zdecydują.

Sylwia: Super, bardzo chętnie.

Magda Borycka: To w takim razie proszę przyjść do studia CHILLWAGON ulica Mazurska B12.

Sylwia: W porządku. Dziękuje, do zobaczenia.

Magda Borycka: Do zobaczenia.

-Zadzwoniłam-oznajmiam wchodząc do pokoju Pauli.

-I jak?-pyta.

-Jestem umówiona z nią i całym chillwagonem jutro na godzinę 16:00-mówię dokładnie.

Tak bardzo się cieszę. Nigdy nie pracowałam z gwiazdami, bardziej z jakimiś modelkami, ewentualnie stylizowałam ludzi na jakieś imprezy lub ważne wydarzenia.

Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz