*Igor*
Po koncercie:
Przez ponad 15 minut nie potrafiliśmy znaleźć dziewczyn. Miały siedzieć na backstage albo być przy DJ'u na scenie.
Borygo znalazł je przy barze. Madzia była dość wstawiona, ale była w „normalnym" stanie. Victoria spała oparta o blat, a moja Sylwia śmiała się „bez sensu" i rozmawiała z Magdą.-Hejo-wita nas Magda i spogląda na nasze niezadowolenie.
-Chyba czas już wracać, hmm?-oznajmia Tomek i pomaga wstać Madzi.
-Jeszcze nie-marudzi kobieta.
-Chodź tu mała-biorę na ręce Sylwię.
Dziewczyna obejmuje moją szyję i zasypia. Patryk również bierze na ręce Victorię.
Kierujemy się całą ekipą do hotelu.***
Położyłem blondynę na łóżku i poszedłem się umyć.Wychodząc zauważam, że Sylwia się obudziła, jest bardzo blada...
-Wszystko ok, kochanie?-pytam siadając obok niej.
-Chyba nie, czuje się fatalnie-odpowiada delikatnie bełkocząc.
W szybkim tępie dziewczyna biegnie do toalety i wymiotuje.
-Lepiej już?-pytam wchodząc do łazienki.
-Zdecydowanie-odpowiada przecierając usta ręcznikiem.
-Chodź tu do mnie-przytulam ją i układam dłonią jej włosy-Chodźmy już spać, zmęczony jestem-całuje jej czoło.
Pomagam wrócić Sylwii do łóżka.
Dziewczyna zasypia w bardzo szybkim tępie.Nowy dzień:
*Sylwia*
Budzę się z okropnym bólem głowy, mam okropne mdłości... Ostatni raz zakładam się o to kto najbardziej się najebie! To najgorszy zakład na całym świecie.-Dzień dobry-wita mnie Igor.
-Cześć-kładę głowę na jego ramieniu-Żałuje, że wczoraj się tak najebałam-oznajmiam.
-Dzisiaj bądź już grzeczna-uśmiecha się.
-Będę-odpowiadam.
***
INSTAGRAM:12 minut temu:
@chillwagon Lublin dzięki za zajebisty koncert i wspaniałą energię! Dzisiaj Katowice, jutro Oława. CHILLWAGON CHILLWAGON! 🔥🔥39 910 like
Komentarze:
@dominik_kk Widzimy się w Oławie 🔥❤️@sonia_a Mam nadzieje, ze będą jeszcze jakieś inne koncerty! 😎 Miłego weekendu!
@madzia1 Widzimy się dzisiaj w Kato. Będzie ogień! 🔥❤️👑🔥
@dawid_ek Widzimy się w Katowicach 😎 Mam VIPA! Także widzimy się również na fotce 👑
@ania_synku Ja również dziękuje za Lublin. To był mój najlepszy koncert! Mam nadzieje, że do zobaczenia 👏🤟❤️🔥
I 39 710 innych...
CZYTASZ
Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]
FanficŻabson, ReTo-dwie osoby, które będą znaczyć w jej życiu dużo... On-ma dziewczynę. On-nie ma dziewczyny. Co się potoczy w ich życiu?