*Niesprawdzony*
Kilka dni późnej:
Dzisiaj wylatujemy z ekipą do Londynu kręcić klip oraz trochę odpocząć. Przez te kilka dni bardzo się zaprzyjaźniliśmy.Biorę walizkę i pakuje ją do auta. Paulina mnie odwozi. Jak dobrze, że ją mam, zawsze mi pomaga!
-To jak możemy jechać?-pyta siadając na miejscu kierowcy.
-Tak-zapinam pasy i biorę do ręki telefon.
MESSENGER:
💛 Chillwagon squad 💛Żabson 🐸: Mordy! Pamiętajcie, widzimy się za pół godziny na lotnisku.
Sylwia 👚: Wiadomka 😛
Kizo 🍔: Ja już jestem... Wiecie muszę jeszcze przekąsić polskiego fast-food'a 😅
ReTo 🕶👁: 🤣🤣🤣 My z Olą będziemy za 15 minut.
Ola 🧝🏻♀️: Smacznego 😂😗
Kizo 🍔: Dzięki, dzięki 😁
Zetha 👍: Ja będę za 5 minut 🔥
Borixon 👑: My z Madzią za 20 minutek 😊
Magda 👸: 😊❤️
Qry 🐥: My z Victorią będziemy za 7 minut 😁
Victoria 💃🏽: Taaak 🔥🔥!
***
-Pa, kochana. Baw się dobrze-szepcze Paula i mocno mnie przytula-Widzimy się za dwa tygodnie-całuje mój policzek.-Pa, Pauluś-uśmiecham się i idę do znajomych.
***
-Możemy chwilkę pogadać?-pyta Mateusz.-Jasne-odpowiadam.
Zostawiamy walizki przy znajomych i idziemy trochę dalej.
-Nie chcę żeby zabrzmiało to dziwnie...-wzdycha.
-Mów... Co się dzieje?-łapie jego ramię.
-Znamy się dłużej niż tydzień, wiem, że to nie za długo, ale ja...-spuszcza głowę-Ja chciałem Ci powiedzieć, że bardzo mi się podobasz-spogląda w moje oczy.
-Ty też mi się podobasz-przełykam głośno ślinę.
Moje serce bije jak oszalałe. Czuje tylko, jak ręka Mateusza ląduje na moim policzku delikatnie go masując. Przybliżam swoje usta do jego i składam długi pocałunek.
-Zostaniesz moją dziewczyną?-pyta przerywając pocałunek.
-Tak-uśmiecham się do chłopaka i mocno go przytulam.
Szczerze mówiąc nawet nie wyobrażałam sobie, że znajdę „tutaj" chłopaka. Żaba jest naprawdę bardzo fajny i przystojny. Bardzo się cieszę, że wpadłam mu w oko.
CZYTASZ
Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]
FanficŻabson, ReTo-dwie osoby, które będą znaczyć w jej życiu dużo... On-ma dziewczynę. On-nie ma dziewczyny. Co się potoczy w ich życiu?