*Niesprawdzone*
*Sylwia*
Nowy dzień:
Budzę się około 10. Obok mnie nie ma Igora. Wzdycham i udaje się do kuchni, żeby postawić wodę na kawę.-Jednak jesteś-uśmiecham się i podchodzę do chłopaka. Składam na jego ustach buziaka.
-Jestem, jestem-odwzajemnia uśmiech-Tym razem ja szykuje śniadanie-podkreśla dokładnie każde słowo.
-Kochany jesteś-komentuje.
-Kawa?-podaje mi kubek z napojem.
-Taaak-biorę łyk-Dziękuję-mocno go przytulam-Lena już wstała?-pytam.
-Raczej nie-odpowiada i wraca do swoich poprzednich czynności.
Idę do salonu, w którym spała siostra.
-Dzień dobry śpiochu-witam ją widząc, że się przeciąga.
-Cześć-odpowiada i wstaje.
***
Po śniadaniu wykonuje swoją codzienną rutynę. Ubieram się tak:*Igor*
***
SMS:
Ola: Cześć. Spotkamy się w restauracji „MAXX". Chciałabym z tobą porozmawiać...Igor: Hej. Ja właściwie też muszę Ci coś wyjaśnić.
Ola: To wpadnij za jakieś piętnaście minut.
-Kotuś, pójdę coś załatwić-mówię w stronę Sylwii.
-Igi, myślałam, że spędzimy razem dzień, Lena zostaje u nas jeszcze tylko 5 dni-oznajmia z lekkim smutkiem.
-Jutro to nadrobimy, okej?-łapie jej ramie.
-No dobra-wzdycha i daje mi buziaka-A coś się stało?-dopytuje dziewczyna.
-Nic-przegryzam dolną wargę-Pa-przytulam ją i wychodzę.
-Pa.
***
-Cześć-witam się z Olą wchodząc do restauracji.-Hej-delikatnie się uśmiecha.
-Olka... Chciałbym wyjaśnić ten pocałunek-spuszczam głowę.
-...-wzdycha i nabiera poważnej pozycji.
-Ja chyba nadal coś do ciebie czuje-mówię spoglądając prosto w jej oczy-Jednak bardziej kocham Sylwię-dodaje-Nie chce jej stracić, dlatego proszę Cię o to, żebyś nie mówiła jej o tym pocałunku, a my musimy ograniczyć kontakt-oznajmiam.
-Igor, ale ja Cię bardzo kocham i przepraszam za wszystko. Może wrócimy do siebie?-pyta.
-Olcia, ja naprawdę kocham bardziej Sylwię-oznajmiam-Nigdy nie wybaczę Ci tej zdrady!-podnoszę ton.
Aleksandra nie odpowiada nic tylko wychodzi z restauracji trzaskając drzwiami.
Mam teraz obawy, że Sylwia dowie się o tym pocałunku... Tak cholernie żałuje, że wtedy ją pocałowałem! Trzymam teraz kciuki, żeby Olka nic nie powiedziała Sylwii.
CZYTASZ
Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]
FanfictionŻabson, ReTo-dwie osoby, które będą znaczyć w jej życiu dużo... On-ma dziewczynę. On-nie ma dziewczyny. Co się potoczy w ich życiu?