*Niesprawdzony*
*Sylwia*
Godzinę później:
Całą tą godzinę rozmawialiśmy i śmialiśmy się z Igorem opowiadając sobie historie z naszego życia. Igor jest super osobą. Można z nim pogadać dosłownie o wszystkim.Usłyszeliśmy dość głośne pukanie do drzwi.
-Pewnie Ola i Mati-oznajmia Igor i przegryza dolną wargę.
Wstajemy i udajemy się w stronę drzwi.
-Co ona tu robi?-pyta Ola spoglądając na mnie z zazdrością.
-Rozmawialiśmy tylko...-tłumacze się.
-Ta-wtrąca się Mateusz-Co robiliście razem?-pyta i popycha lekko Igora.
-Miałeś przecież karty-mówię.
-Mogłaś po nie podejść-podnosi głos.
-Nie miałam ochoty z tobą rozmawiać-mówię z wkurzoną miną.
-Nie zbliżaj się do niej Bugajczyk!-oznajmia Mateusz i popycha Igora na ścianę.
-Nie będziesz mi mówił co mam robić-mówi Igor i odsuwa od siebie Żabę.
-Koniec tego!-krzyczę-Mati, chodź już-łapie dłoń Mateusza i prowadzę do naszego pokoju.
*Igor*
-Igor... Nie podoba mi się to, że ona tu była!-podnosi głos.-A mi nie podoba się to, że całowałaś się z Mateuszem... My przynajmniej nic złego nie zrobiliśmy. Gadaliśmy tylko, nic więcej-siadam na łóżku i chowam twarz w dłoniach.
-Zachowujesz się jak dzieciak-parska-Wiesz dobrze, że to tylko wyzwanie, które nic nie znaczy-Ola siada obok mnie.
-Zostaw mnie-odsuwam się, kiedy dziewczyna kładzie rękę na moich plecach.
-Nie chce po raz kolejny się z tobą kłócić-oznajmia blondynka. Jej oczy zaczynają się szklić.
-Nie płacz, nie lubię kiedy jesteś smutna-delikatnie masuje palcem jej policzek.
-Przepraszam... Faktycznie nie powinnam całować się z Mateuszem-przełyka głośno ślinę.
-Cieszę się, że to zrozumiałaś. Kocham Cię Olcia-daje buziaka w jej drobne usta.
-Ja Ciebie też.
*Sylwia*
-Porozmawiajmy-mówię do Mateusza, który siedzi zdenerwowany na łóżku.-O czym ty chcesz gadać?-odwraca się w moją stronę.
-O nas-siadam obok niego-Obiecaj mi jedną rzecz...
-Jaką?-przerywa.
-Wiesz dobrze, że nie było to fajne, że całowałeś się z Olą...
-Wiem...
-Dlatego obiecaj mi, że więcej nie odstawisz takiej akcji, nawet jeśli to będzie wyzwanie-spoglądam prosto w jego oczy.
-Obiecuje... Bardzo mi zależy na tobie-uśmiecha się i łączy nasze usta w długi pocałunek.
CZYTASZ
Chillwagon~Żabson, ReTo [CAŁA]
FanfictionŻabson, ReTo-dwie osoby, które będą znaczyć w jej życiu dużo... On-ma dziewczynę. On-nie ma dziewczyny. Co się potoczy w ich życiu?