"Kalau aku tahu engkau perangai bodoh!! Dah lama aku tak kutip engkau..!!! Ikutkan hati aku. Aku nak bunuh engkau biar engkau mampus!! Macam mak bapak engkau..!! Tapi malang.. Orangbsuruhan aku Razman mampus pulak.. Disebabkan engkau celaka!! "Tengking Zabir, sebelum dia menyumbatkan kain dimulut Rufina..
Tapi tangkas tangan Rufina menepis tangannya dan menendang kemaluan lelaki itu.
"Melampau!!... Aku tak nak lah.. Aku boleh diam sendiri, babun oiiii!!! "Jerkah Rufina.
"Oiiii!!! "Jerit seseorang dibelakang.. Suara itu cukup jelas dan dikenali oleh Rufina.
"Abang!!! "Panggil Rufina terkinja-kinja dia melihat Saif datang tapi dalam masa yang sama terpwgun dia melihat pakaian Saif..
"Laki aku ke? "Bisik Rufina dalam sengih..
"Engkau ni tak baik buat perempuan mengandung macam tu.. Any way budah budak engkau penat group aku kalahkan.. Aku pun penat..termengah-mengah aku datang sini"kata Saif meletakkan pistol ditangannya di belakang batang heler dan sempat dia menggaru-garu menggunakan pistol dibatang helernya..
"Belagak..!!.. Sama je laki bini. ."balas Zabir tersengih sinis.
"Memanglah..kami laki bini.. Lainlah engkau bini pun tak ada.. Ba..nyak! songeh!!"tengking Rufina membuka ikatan ditangan..
"Betul tu, sayang!! "Balas Saif.. Yang ingin melangkah ke arah Rufina.
Terkedek-kedek Rufina melangkah ke arah Saif. .
Zabir tidak mampu menahan dalam keadaannya dikepung olah group Saif, Ryna, Fathia, Sarah dan Tengku Hazriq yang sedang mengepung Zabir berbentuk bulatan.
Tanpa sedar dalam masa yang sama Zabir mensasarkan pistol ke arah Rufina dan menekan picu pinstol itu , dan Saif yang perasan akan sasaran itu menolak Rufina ketepi yang sempat Ryna menyambut.
Mereka tertumpu pada Rufina sebelum sedar mereka melihat Saif yang sudah terbaring akibat ditembak oleh Zabir.
Tengku Hazriq yang bengang dengan Zabir mengambil pistol di pahanya sebelum menembak berdas-das peluru pada tepat ke tubuh Zabir sehingga darahnya melimpah di situ..
Rufina merangkak ke arah Saif yang terbarig kaku dengan matanya berkaca .
Melihat darah yang tidak henti keluar di bahagian sipi perut membuat dia lemah jantung.
"A.. Abang..!! Abang..!! Bangun abang.. Abang!!.. Abang..!! "Merangun Rufina disitu.. Sambil memeluk erat tubuh suaminya yang kaku.
Tengku Hazriq menendang tubuh mayat Zabir sehingga dirinya terhenti tatkala Fathia menghalang dia melakukan lebih teruk lagi.
"Abang.. Bangun bang.. Abang...!!! "Rufina menampar pipi Saif.. Mulut Saif semakin pucat.
Akhirnya,Rufina hanya membiarkan Tengku Hazriq mendokong Saif pergi ke hospital..
YOU ARE READING
Cinta Miss Mafia
RomanceDemi mencari pembunuh ibubapanya, dia terpaksa bekerja sebagai mafia, dalam masa yang sama dia mempunyai prinsip agar dirinya tidak dikahwini oleh mana-mana lelaki seperti syarat setelah dirinya menjadi mafia. Satu strategi telah berlaku menyebabka...