6. Fejezet

119 4 0
                                    







Lucy Smith:






Másnap reggel  az ébresztő hangjára keltem és láttam azt hogy Madelaine nincs az ágyban. Basszus, megint csak álmodtam volna ezt az egészet? pedig olyan valóságosnak tűnt. 
- gondoltam magamban, de a gondolataiból kizökkent, amikor hallottam, hogy valaki őt szólítgatja.

- Lucy, minden rendben? kérdezte Madelaine, miközben leült az ágyra és megfogta a kezemet, de én elvettem onnan.

- Biztos csak hallucináció vagy. - mondtam neki,  de Madelaine ajkai az enyémre tapadtak, és utána rájöttem, hogy nem álmodtam. Madelaine elhúzódott, és felállt az ágyról.

- Elkezdesz készülődni? kérdezte Madelaine, amire csak bólogattam és felálltam, hogy felöltözzek és fogat mossak, amikor készen voltunk, kimentünk az ajtón és bezártuk, majd beültünk a kocsimba.Amikor elindítottam a kocsit, bekapcsoltam a rádiót ahol éppen a Shallow című szám ment. Együtt énekeltük, Madelaine Lady Gaga szólamát és én Bradley Cooperét. Amikor vége lett a dalnak megérkeztünk a sulihoz. Leállítottam a kocsit, és kinyitottam az ajtaját, utána átmentem a másik oldalra és segítettem kiszállni Madelainenek. Madelaine megfogta a kezem és elindultunk a bejárat felé, ahol megláttuk Vanessát egy lánnyal enyelegni. Amikor odaértünk kínosan kezdtünk el köhögni, amire végre figyelmet kaptunk.

- Szia Vanessa, ki az új csajod? - kérdeztem tőle, miközben Madelaine kezét fogtam.

- Szia Lucy, Szia Madelaine,  bocs hogy nem mondtam de összejöttem Camivel.. a buli estéje után találkoztunk. - mondta Vanessa.

- Túltetted már magad Lilin? kérdezte Madelaine.

- Igen, Cami nagyon sokat segített, amikor meglátom Lilit már nem figyelek rá, hanem vele vagyok elfoglalva és tudom, hogy ő nem hagyna el, dee várjunk ti ketten is jártok?
- kérdezte Vanessa.

- Igen, de a kézfogásból lejöhetett volna és tudod, a majdnem első csókunk tegnap miattad maradt félbe, mert részegen jöttél be hozzám, mármint Cami hozott de nagyon részegen... mondtam neki mosolyogva.

- Megvolt már a tudjátok mi? - kérdezte Vanessa.

- Miről beszélsz Vanessa? kérdezte Madelaine.

- Tudjátok a sex. - mondta Vanessa mintha ez annyira természetes lenne.

- Nem, mert még Madelaine nem állt készen, de az első csók meg volt és már a barátnőm tehát boldog vagyok. mondtam neki mosolyogva, és megpusziltam Madelaine kezét és az arcát. Amikor láttuk, hogy van még tíz percük az óra előtt, odamentünk a szekrényünkhöz. A szekrényemnek toltam Madelainet és megcsókoltam, utána elkezdtem a nyakát csókolgatni. Madelaine beharapta az ajkát, hogy visszafogja a nyögéseit. A csengő zavarta meg őket és el kellett menniük órára.

Szerelem első látásra?Where stories live. Discover now