27. Fejezet

51 3 0
                                    






A MOSTANI FEJEZETBEN IS SZEXUÁLIS TARTALOM VAN, (DE EGY KICSIT ERŐSEBB)






Lucy Smith:






Amikor lementem láttam, hogy Vanessa és Sandra őt nézik és röhögnek.

- Mi a franc bajotok van? – kérdeztem tőlük.

- Semmi, csak elég vicces volt hallgatni a beceneveteket szex közben. - mondta Vanessa miközben röhögött.

- Miért nektek nincs becenevetek? – kérdeztem tőlük.

- Most rólatok beszélünk és nem rólunk. - mondta Sandra..

- Oké, én vagyok Daddy szex közben bár ez nyilvánvaló. – mondtam nekik miközben leültem a fotelbe és elővettem a telefonomat. Közben Sandráék még jobban elkezdtek röhögni.

- Most miért kell röhögni ezen? - kérdezte Lucy.

- Bocsi hugi. - mondta Sandra.

Erre nem mondtam semmit, hanem elindulamt a konyha felé de ekkor hallottam, hogy valaki kopogtat az ajtón. Amikor odamentem és kinyitottam, láttam hogy Sweetpea az.

- Mit akarsz már megint? – kérdeztem tőlük unottan.

- Malachai visszatért és megtámadta a törzshelyünket. - mondta Sweetpea zihálva.

- Oké, hozom a dzsekim és indulhatunk. – mondtam nekik.

- Sandra, el kell mennem kérlek vigyázzatok Madsre. - mondtam nekik amire ők csak bólogattak. Felvettem a dzsekimet és ezután elmentem Sweetpeavel.






Madelaine Petsch:






Amikor felébredtem utána lementem a nappaliba, de nem láttam Lucyt.

- Hol van Lucy?- kérdeztem tőlük, de egyikük sem mondott rá semmit.

- Sandra, Vanessa mondjátok el mert tudnom kell, hogy hol van. - mondtam nekik.

- Elment a banda törzshelyére mert Malachai visszatért. - mondta Vanessa..

- Óh, basszus.. nekem is oda kell mennem.. mondta Madelaine és éppen felvette volna a dzsekijét, de Sandra visszahúzta.

- Nem mehetsz oda ő kérte azt, hogy vigyázzunk rád. - mondta Sandra.



Szerelem első látásra?Where stories live. Discover now