46. Fejezet

41 2 0
                                    







Szexuális tartalon, durva beszéd!!






Hétfő reggel:





Madelaine Petsch:






Reggel ébresztő hangjára ébredtem amit ki is kapcsoltam és elkezdtem Lucyt ébreszteni.

- Mads, kicsim ébredj mennünk kell a suliba. - mondtam neki amire Lucy felém fordult.

- Ugh, semmi kedvem felkelni. - mondta Lucy.

- Nos nekem se de muszáj mennünk. mondtam neki és ezután nagy nehezen felkeltünk, miután elkészültünk, utána megvártuk Vanessát majd el is indultunk az iskolába Lucy kocsijával.

Amikor megérkeztünk a parkolóba utána kiszálltunk és bementünk az első óránkra ami töri volt, és ekkor megszólalt az iskola rádió.

- Tisztelt Végzősök mint tudják közel vagyunk a tanév végéhez és a tanári karral azt a döntést hoztuk, hogy a bál a vizsgák után lesz megtartva. A vizsgákat 5 hét múlva fogják letenni. - mondta Mr Honey és ezután elhallgatott a rádió.

Csak forgattam a szemeimet mivel nekem teljesen mindegy mikor lesz a vizsga, de jobban örültem volna ha előbb tartják meg a bált.

Az óra nagyon lassan telt el mivel a tanár csak az unalmas szövegét nyomta arról, hogy milyen fontos az hogy jó vizsgát tegyenek le a diákok.





Lucy Smith:






Nem is figyeltem oda hanem Madelainet néztem aki csak rajzolgatott valamit a füzetébe. Pár perccel később megszólalt a csengő és elindultunk kifelé a teremből. Kimentün és odamentünk a szekrényünkhöz de ekkor egy fiú közeledett felénk.

- Te meg ki a franc vagy? - kérdeztem idegesen miközben.

- Óh, nem ismersz meg Lucy? - kérdezte a srác. Megfordultam és láttam hogy az exem áll ott.

- Mit akarsz? kérdeztem idegesen.

- Nyugi, csak bocsánatot akarok kérni. - mondta James.

- Ja igen biztos bedőlök a hazugságaidnak ha megbocsátasz angolra kell mennünk, gyere Mads. - mondtam idegesen miközben elindult Madsel angolra.

Szerelem első látásra?Where stories live. Discover now