Madelaine Petsch:
A szemeim vörösek voltak a sírástól, de amit az orvos mondott, hogy rossz híre is van és nem csak jó teljesen lesokkolt és pánik rohamom lett. Egyre nehezebben vettem a levegőt és elkezdtem zihálni. Vanessa odajött hozzám és megfogta a kezemet.
- Mads, figyelj rám. - mondta Vanessa, és én odafigyeltem rá.
Ekkor Vanessa megcsókolt. Amikor Vanessa elhúzódott a légzésem abban a pillanatban lenyugodott és nem ziháltam tovább.
- Köszönöm Vanessa. - mondtam neki és megöleltem őt.
Vanessa Morgan:
Láttam, hogy Sandra elkezd sírni és amikor elhúzódtunk az ölelésből Sandra kirohant a kórházból, de én követtem őt és amikor utolértem magamhoz ölelte de ő ellökött magától.
- Mi a francért csókoltad meg?- kérdezte Sandra idegesen.
- Sandra figyelj rám, téged szeretlek de valahol olvastam, hogy így lehet csillapítani a pánik rohamot. - mondta Vanessa.
- Ezt mondhattad volna mielőtt megcsókolod Madelainet a szemem láttára. - mondta Sandra.
Mondani akartam valamit de Sandra nem hagyta.
- Most nem akarok beszélni veled, most a húgom élete a legfontosabb. - mondta Sandra és ezután bementünk a kórházba oda ahol Madsék voltak. Akkor már ott állt egy orvos.
- Tehát? mik a hírei Dr. Jones? - kérdezte Madelaine.
- Nos, a jó hír az hogy a műtét sikeres volt, a rossz hírem az, hogy nem tudjuk mikor tér magához mivel most kómában van. - mondta Dr. Jones.
- Meglátogathatom? - kérdezte Madelaine.
- Igen, jöjjön velem elkísérem a kórterméhez. - mondta Dr. Jones.
- Köszönöm. - mondta Madelaine, utána el is mentek.
Amikor az orvos és Madelaine már nem volt ott Sandrához fordultam.
- Sandra, nagyon sajnálom, tudom hogy hiba volt szólnom kellett volna. - mondtam neki, de Sandra félbeszakított egy csókkal.
- Oké megbocsátok de egy hétig nem szexelünk. - mondta Sandra amire én csak forgattam a szemeimet és ezután Sandra ölébe ültem.
Madelaine Petsch:
Amikor az orvos odakísért a kórteremhez utána rögtön el kellett mennie, ezért be is mentem majd leültem Lucy ágya mellé és megfogtam a kezét.
- Lucy, nem fogom hagyni hogy Penny megússza azt amit veled tett nagyon szeretlek és bármit megtennék azért hogy megvédjelek téged. - mondtam neki, miközben megint elkezdtem zokogni, de nem sokkal később kopogást hallottam. Amikor felálltam és kinyitottam az ajtót és látta, hogy Sandra és Vanessa van az ajtóban.
- Sziasztok. - mondtam nekik.
- Sandra nagyon sajnálom nem akartam hogy. - elkezdtem mondani, de Sandra félbeszakított.
- Semmi baj Mads, megbeszéltem Vanessával, ne aggódj. Azért csinálta hogy megállítsa a pánik rohamod. - mondta Sandra.
- Gondolom bent maradsz vele. -mondta Sandra és én csak bólogattam, hogy igen.
- Oké. - mondta Sandra és ekkor megjelent mögötte Sweetpea és Fangs.
- Bazdmeg Pea, a szívbajt hozzátok rám. - mondta Sandra.
- Igen? nem Vanessa hozta rád amikor Madsel smárolt? - kérdezte Sweetpea röhögve.
- Hülye vicc volt Pea. - mondta Fangs miközben megütötte a tarkóját.
- Ez fájt. - mondta Pea miközben elkezdte dörzsölni a tarkóját.
- Máskor ne mondj ilyen vicceket. - mondta Fangs és erre Pea csak forgatta a szemeit.
- Itt van Lucy kocsijának a kulcsa Mads. - mondta Fangs.
- Kösz, én visszamegyek hozzá. - mondtam nekik. Sandra és Vanessa pedig elvitték a fiúkat.
Visszamentem az ágyhoz és leültem a székre és nem sokkal később elaludtam.
Harmadik Személy:
Lucy kiakarta nyitni a szemét, hogy lássa szerelme arcát de nem volt elég ereje hozzá.
YOU ARE READING
Szerelem első látásra?
RomanceMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...