Lucy Smith:
Lucy éppen megvette a jegyeket és kinyomtatta őket, utána lement a nappaliba mivel Madsel akart beszélni.
- Mads. - mondtam halkan miközben leértem.
- Az ajtónál van mivel valakik kopogtak. - mondta Vanessa, majd odament hozzá.
- Mi a baj kicsim? - kérdeztem Madst, miközben rám nézett. De ezután odanéztem az ajtóhoz és a nagyszüleim álltak ott és az unokatestvérem Selena.
- Szia Lucy. - mondták egyszerre.
- Sziasztok, bár nem a legjobbkor jöttetek. - mondtam nekik.
- Miért? - kérdezte Selena.
- Mivel 3 nap múlva lesz az esküvőm és még van néhány elintéznivalóm előtte. - mondtam nekik.
- Mégis kivel házasodsz össze? - kérdezte tőlem a nagymamám.
- A barátnőmmel, aki itt van. - mondtam nekik, miközben megfogtam Mads kezét.
- Hogy hívnak? - kérdezte tőle a nagymamám.
- Madelaine Petsch vagyok Miss Smith. - mondta Mads kínosan.
Madelaine Petsch:
- Hívj nyugodtan Angelanak, a férjemet pedig Briannek. - mondta nekem Angela mosolyogva.
- Ő meg az unokatestvérem Selena. - mondta nekem, Lucy mosolyogva.
- Szia. - köszönt Selena.
- Szia. - köszöntem neki mosolyogva.
- Öhm, gyertek be és ha már megjelentetek, megszeretnélek hívni titeket az esküvőnkre.
- mondta nekik Lucy.- Köszönjük. - mondta Angela mosolyogva. Ezután bementünk és Vanessa meg Sandra megint kanapén smároltak.. Elkezdtem kínosan köhögni, és ekkor Vanessa felállt Sandra öléből. Sandra megölelte a nagyszüleinket és odament Selenához.
- Szia Sandra. - mondta Selena.
- Szia. - mondta Sandra.. Selena megölelte Sandrát. Vanessa megölelte Briant és Angelat is.
- Mégis miért pont most jöttetek el?- kérdezte Lucy.
- Azért, mert eddig nem tudtuk hol laksz. - mondta nekem a nagymamám.
- Honnan tudtátok meg? - kérdezte Sandra.
- Forsyth és Alice mondta meg. - mondta nekünk Brian.
- Nagyszerű. - mondta nekik Lucy és felment a szobánkba ahová követtem.
- Lucy, mi a baj? - kérdeztem tőle.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem első látásra?
RomanceMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...