33. Fejezet

52 2 0
                                    






Madelaine Petsch:






Amikor megérkeztünk láttuk, hogy már Vanessáék ott vannak. Odamentünk hozzájuk és Lucy kinyitotta az ajtót.

- Sandra, Naomiék nem jönnek? - kérdeztem tőle.

- Jaa, nem valami közbejött nekik. - mondta Sandra.

- Oké, menjünk a szobánkba Mads Sandra meg elviszi Nessát úgyis tudja a járást. - mondta Lucy miközben elindultunk felfelé, de Sandra megállította Lucyt.

- Lucy beszélhetnénk valamiről, négyszemközt. - mondta Sandra.

- Igen, mi lenne ha megmutatnánk a szobát Madséknek és utána beszélünk. - mondta Lucy és Sandra csak bólogatott és utána felmentünk a szobába. Leültem az ágyra és az ölembe húztam Lucyt majd megcsókoltam.

- Na és ezt miért kaptam? - kérdezte Lucy.

- Azért mert szeretlek, és mert fölöslegesen voltam féltékeny. - mondtam neki.

-Én is sokszor voltam féltékeny, de soha se szakítanék veled viszont most le kell mennem Sandra miatt. mondta Lucy és én csak bólogattam, majd kiment a szobából.





Lucy Smith:






Lementem a nappaliba és Sandra ott ült a kanapén. Odamentem hozzá és összekulcsolt karokkal néztem rá.

- Mi volt ilyen fontos? kérdeztem tőle unottan.

- Lucy, ez nagyon is komoly dolog ne viccelődj vele. - mondta Sandra.

- Oké de mi az kiböknéd már végre? kérdeztem tőle.

- A nagybátyánkat, Jones Forsythot kiengedték a börtönből. - mondta Sandra.

- MI? az nem lehet.. honnan tudod ezt? - kérdeztem tőle idegesen.

- Ma hívtak fel,  és kiengedik. - mondta Sandra.

- Uram isten remélem nem próbál meg kapcsolatba lépni velünk. - mondtam neki.

- Én is remélem. - mondta Sandra.

- Basszus nem hiszem el hogy kiengedték azután, hogy megölt egy ártatlan gimnazista fiút.
- mondtam neki idegesen.

- Lucy, nyugalom én sem tudom és nem értem szerintem valaki kifizette az óvadékot.
- mondta Sandra idegesen.

- De ki fizethette ki? kérdeztem tőle, majd eszembe jutott hogy a nagynénénk is bűnrészes volt a gyilkosságban csak sosem derült ki.

- Ezek szerint Alice Forsyth fizethette ki az óvadékot. - mondta Sandra.

- Ezek után jobban oda kell figyelnünk az utcákon, nehogy szembe jöjjön velünk vagy Madsékkel, basszus ha megtudja, hogy barátnőnk van a fiúk helyett ki tudja mire vetemedik.
- mondtam neki  pánikolva. De eszembe jutott az, hogy higgadtnak kell látszanom Mads előtt ezért lenyugtattam magam.

- Sandra, én visszamegyek Madshez.. mondtam neki és Sandra csak bólogatott majd elindult Vanessához. Felmentem Madshez, de ő már aludt ezért óvatosan mellé bújtam, majd nem sokkal később én is elaludtam.

Szerelem első látásra?Onde histórias criam vida. Descubra agora