34. Fejezet

43 2 0
                                    






Lucy Smith:





Reggel amikor felkeltem, oldalra néztem és láttam hogy Mads mosolyogva néz engem.

- Jó reggelt kicsim. - mondta Madelaine.

- Jó reggelt Mads. - mondtam neki.

- El kellene mennünk zuhanyozni. - mondta Madelaine miközben felállt és magához szorított egy lepedőt, mivel meztelen volt. Én csak bólogattam és utána elmentünk zuhanyozni, utána felöltöztünk és lementünk a konyhába ahol Vanessa és Sandra megint a konyhapulton akart szexelni.

- HÉ, NE SZEXELJETEK A KONYHAPULTON AHOL KAJÁT CSINÁLUNK!!!! - ordítottam velük, amire Sandra elhúzódott Vanessától és leszállt a konyhapultról.

- Nyugi.. istenem neked már mindennel bajod van? egész este azt hallgatjuk hogy szexeltek. - mondta Sandra.

- De mi legalább nem akarunk a konyhapulton szexelni. - mondta Madelaine összekulcsolt karokkal.

- Mindegy.. enni akartam de elment az étvágyam.. mondtam nekik majd elindultunk felfelé a szobánkba, amikor beértünk volna megszólalt a telefonom. Amikor megnéztem ki az de egy ismeretlen számról hívtak.

- Ki az Lucy? - kérdezte Madelaine.

- Öhm, nem tudom de menj előre mindjárt megyek én is. - mondtam neki. Ezután Madelaine csak bólogatott és elindult felfelé.

Eközben felvettem a telefont.


- Igen? 

- Óh Lucy, hát így kell köszönnöd a nagybátyádnak?

- Igen, mert nem akarok beszélni veled.

- Miért vagy ilyen bunkó? 

- Én? csak magamat védem.. mivel nem akarok találkozni veled, vagy kapcsolatban maradni.

- Nos, pedig nem szabadulsz meg tőlem ilyen könnyen.

- Miért engedtek ki a börtönből? ki hozott ki?

- Óh, Alice kifizette az óvadékot.

- Úgy tudtam de ne gyere a közelembe Jones bácsi mert megbánod.

- Óh, most engem fenyegetsz? 

- Igen.

- De miért utálsz ennyire? 

- Megöltél egy gimnazista fiút, nem vagy normális.. első éves volt a gimiben te meg hidegvérrel meggyilkoltad. Fejbe lőtted és a hullát bedobtad a tóba.

- Nem tudod miért öltem meg azt a kölyköt tehát ne beszélj velem ilyen hangaszínen.

- Na és miért? 

- Azért mert az a srác egy pszichopata sorozatgyilkos volt.

- Hogy mi? kamuzol, mint mindig.

- Ez az igazság, ha elhiszed ha nem.


- Igazad van, egy szavadat sem hiszem el és ne keress többé.-  ordítottam bele a telefonba majd ezután megszakítottam a hívást. Utána felmentem a szobánkba, ahol láttam hogy Mads nagyon agyal valamin.

- Mi a baj kicsim? - kérdeztem tőle.

- Semmi. - mondta Madelaine miközben felült és megcsókolt.

- Elmegyek lezuhanyozni, nemsoká jövök. - mondtam neki, ezután leraktam a telefont az ágyra és bementem a fürdőszobába.





 Madelaine Petsch:





Elvettem onnan a telefont és megcsörgettem a híváslista tetején lévő számot.

- Igen? mit akarsz megint Lucy.. ha akarsz nyugodtan hívj Forsythe Jones Gyilkosnak.. de nem tudom miért nem hiszel nekem amikor azt mondtam, hogy az a srác egy sorozatgyilkos volt.. a nagybátyád vagyok és nem tűröm ezt. - mondta a férfi idegesen.

Ekkor én hirtelen kinyomtam a hívást és visszaraktam az ágyra a telefont. Nem sokkal később bejött Lucy felöltözve és leült mellém, majd megnézte a telefonját.

- Madelaine, miért használtad a telefonom? látom, hogy felhívtad az ismeretlen számot.
- mondta Lucy dühösen.

- Azért mert aggódtam, hogy valaki zaklat. - mondtam neki.

- Mads nem zaklat senki, ő a nagybátyám de gondolom mondta a nevét. - mondta Lucy.

- Igen és megemlítette, hogy megölt valakit ez igaz? kérdeztem tőle.

- Mads ez családi ügy, nem szeretnélek belekavarni. - mondta Lucy unottan.

- Lucy ne kezelj úgy mint egy idegent, simán elmondhattad volna mivel a barátnőd vagyok és tudod mennyire szeretlek de nem bízol bennem annyira, hogy ezt elmondd. -  mondtam neki idegesen. 

- Madelaine, ne emeld fel a hangod nem mondtam el mert ha megtudja, hogy veled járok ki tudja mit akar majd tenni veled, ugyanolyan homofob mint amennyire a szüleim is voltak és még úgy tudja, hogy pasim van. Nem akarlak elveszíteni Mads. - mondta Lucy.

- Lucy.. nem hagynálak el semmiért de muszáj őszintének lennünk egymással, mert szeretlek.. mondtam neki miközben megöleltem.

- Én is szeretlek Mads. - mondta Lucy, ezután elhúzódtunk az ölelésből és megcsókolt. amikor leakarta venni a felsőmet de én elvettem onnan a kezét.

- Mi a bajod?- kérdezte Lucy összekulcsolt karokkal.

- Az hogy nincs kedvem hozzá. - mondtam neki és ő csak bólintott, utána meg lefeküdtünk aludni.


Szerelem első látásra?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora