36. Fejezet

49 1 0
                                    







Lucy Smith:






Másnap reggel arra keltem, hogy nyögéseket hallok és persze tudtam honnan jött a hang. Felkeltem az ágyból és lementem a konyhába, hogy reggelit és kávét csináljak. Amikor elkészült minden utána megterítettem, láttam hogy Madelaine jön le a lépcsőn majd nem sokkal később Vanessa és Sandra.

- Szia kicsim. - mondta Madelaine miközben  leült az asztalhoz.

- Jó reggelt hugi. - mondta Sandra..

- Jó reggelt Sandra, Jó reggelt Vanessa. - mondtam nekik.

- Ja igen, Jó reggelt. - mondta Vanessa.

- Mi az? kifáradtál a reggeli szexben? - kérdeztem tőlük.

- Igen, mert Sandrának köszönhetően háromszor. - kezdte mondani Vanessa, de én félbeszakítottam.

- Oké, nem akarom hallani a részleteket. - mondtam nekik és Madelaine csak bólogatott mivel egyet értett velem. Ezután megreggeliztünk és Sandra elmosogatott.

- Mit csináljunk ma? - kérdezte Madelaine.

- Öhm, el kell mennem egy megbeszélésre a Serpentekkel és nem tudom mikor érek haza.
-mondtam neki.

- Nekem is kell mennem? - kérdezte Madelaine.

- Nem muszáj ha nem szeretnél, itthon maradhatsz és hallgathatod őket Szex közben.
- suttogtam Madelaine fülébe szexi hangon.

- Jó, inkább veled megyek, mikorra kell mennünk? - kérdezte Madelaine.

- Délután 4-re. - mondtam neki.

- Most van negyed 4, elmegyek zuhanyozni. - mondtam neki.

- Megyek én is. - mondta Mads miközben bementünk a fürdőszobába.

- Miről lesz szó a megbeszélésen? kérdezte Mads miközben levetkőztünk.

- Majd megtudod Kitten, most nincs kedvem erről beszélni. - mondtam neki miközben elkezdtem zuhanyozni és Mads is csatlakozott hozzám.

- Mondjuk, Daddy nem is kell beszélnünk. - mondta Mads és ezután megcsókolt.

- Kitten, most nem fogunk szexelni. - mondtam neki.

- De miért Daddy? -  kérdezte Madelaine.

- Azért mert nincs időnk.. mondta Lucy, amire Madelaine forgatta a szemeit és folytattuk a zuhanyozást. Mikor végeztünk láttuk, hogy 14:30 van ezért gyorsan felöltöztünk és utána elindultunk a törzshely felé.

- Lucy, Sandra miért nem bandatag? - kérdezte Madelaine.

- Nos, azért mert nem akart és egyébként se az a típusú lány aki elbírna a Serpentekkel.
 - mondtam neki.

- Értem. - mondta Madelaine és nem sokkal később megérkeztek a törzshelyre, ahol Lucy meglátott valakit, akit régebbről ismert.



Kit láthatott Lucy?

Szerelem első látásra?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant