Lucy Smith:
Reggel amikor felébredtem, utána óvatosan kimásztam az ágyból hogy Mads ne ébredjen fel. Amikor felálltam felöltöztem az otthoni ruhámba és lementem a nappaliba ahol Vanessa és Sandra éppen kávéztak. Odamentem hozzájuk és köszöntem nekik.
- Jó reggelt. - mondtam nekik.
- Jó reggelt. - mondta Vanessa és Sandra.
- Valamit elakarok mondani nektek. - mondta Lucy.
- Micsodát, hogy milyen szar vagy a szexben? - kérdezte röhögve Vanessa amire én megütöttem játékosan egy párnával.
- Nem, hanem arról amit a bálon vagyis utána szeretnék tenni. - mondtam nekik.
- Szexel kapcsolatos? - kérdezte Vanessa.
- Nessa, elmondhatná végre mit akar? - kérdezte Sandra és ő csak bólogatott.
- Nos, azt tervezem hogy utána elvinném vacsorázni és amikor hazaérünk akkor megkérném a kezét. - mondtam nekik.
- De csak mondhatni egy éve jártok. - mondta Vanessa.
- Igen, de tudom hogy vele akarom leélni az életem és gyerekeket nevelni. - mondtam nekik.
- Oké, miben segítsünk? - kérdezte Sandra.
- Mielőtt elmennénk ruhát venni elmegyek gyűrűket venni ti meg foglaljátok le Madst és találjatok ki valamit, hogy miért mentem el. - mondtam nekik.
- Rendben de majd hívj ha jössz haza és amíg elrakod majd addig is lefoglaljuk majd.
- mondta Vanessa.- Köszi, ez nagy segítség. - mondtam nekik mosolyogva.
- Nincs mit. - mondta Sandra.
- Várj, miért nem a bálon kéred meg a kezét? - kérdezte Sandra.
- Komolyan? - kérdeztem tőlük.
- Igen, beszélek az igazgatóval. - mondta Vanessa.
- De ha nemet mondd vagy valami elrontja a pillanatot nektek annyi. - mondtam nekik fenyegető hangon.
- Nyugi a duett után odaadom neked a gyűrűket. - mondta Sandra.
- Jó, rendben van megiszok egy kávét és el is megyek.. mondtam halkan, miközben bementem a konyhába. Megcsináltam a kávét magamnak és megittam.
Gyorsan felmentem a szobába hogy átöltözzek de ekkor ébredt fel Mads.
- Jó reggelt hercegnőm. - mondtam neki miközben odamentem hozzá és adtam egy puszit a homlokára.
- Jó reggelt kicsim. - mondta Mads.
- Várjunk új becenevet kaptam? - kérdezte Mads.
- Igen, mivel a báli ruhádban te leszel az én hercegnőm. - mondtam neki mosolyogva.
- Awww, ez annyira cuki volt tőled erről jut eszembe mikor megyünk ruhát venni? - kérdezte Mads.
- Nos, van egy dolog amit el kell intéznem de utána mehetünk majd. - mondtam neki.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem első látásra?
RomanceMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...