5 héttel később:
Madelaine Petsch:
- Madeleaine, fel kéne kelned, mert suliba kell mennünk. - mondta nekem Lucy.
- Ahh, semmi kedvem.. mondtam neki unottan.
- Nekem se, de kelj fel kérlek és kezdjünk el készülődni, vagy... Lucy odahajolt a fülemhez és a következőt súgta.
- Nos nem kell felkelned de akkor egy hétig nem kapsz semmit, tudod mire értem. - mondta Lucy.
- Ajj, oké. - mondtam neki duzzogva. Amikor felálltam Lucy visszahúzott és adott egy gyors puszit. Gyorsan felöltöztek és felvettük a táskánkat, utána bezártuk az ajtót és beszálltunk a kocsiba.. Amikor megérkeztünk az iskolához, Lucy leparkolt és kiszálltunk a kocsiból, amikor bementünk láttuk, hogy a focicsapat kapitánya megint egy lánynál próbálkozik.
Mikor közelebb mentünk meghallottuk beszélgetésüket.- Hé, szépségem, szabad vagy délután? - kérdezte Charles.
- Ugh, kösz nem.. nem vagy az esetem. - mondta a lány miközben megpróbált elindult a másik irányba de Charles visszahúzta és a szekrénynek nyomta.
- Nekem senki sem mondhat nemet,egyébként örülhetnél, hogy elhívlak. - mondta Charles.
- De én az előbb mondtam fogd már fel, hogy nem érdekelsz. - mondta a lány, akit Charles megakart ütni de Lucy odament és leszedte róla Charlest.
- Hé... ne avatkozz bele a dolgomba ribanc. - mondta Charles miközben meglökte őt.
De odamentem és meglöktem Charlest.- Ne lökdösd a barátnőmet te perverz disznó. - mondtam neki, de erre Charles nem mondott semmit, hanem elment.
- Köszi a segítséget. - mondta a lány.
- Nincs mit, egyébként Madelaine Petsch vagyok és ő itt a barátnőm Lucy Smith. - mondtam neki mosolyogva.
- Naomi Scott vagyok. - mondta a lány.
- Várjunk, te voltál az Aladdinban nagyon jó voltál. mondtam neki.
- Igen, és köszi. - mondta Naomi mosolyogva.. a nap hátralévő részében nagyon sokat beszélgettünk és suli után bemutattuk őt Vanessának és Sandrának.
Majd megbeszéltük, hogy este elmegyünk egy buliba közösen. Mikor hazaértünk felmentünk a szobánkba.- Na mit csináljunk addig amíg nem megyünk? - kérdeztem Lucyt grimaszolva.
- Madelaine... nem fogjuk most csinálni. - mondta Lucy miközben átölelte a derekamat.
- De Lucy.. már majdnem 5 hónapja várunk és mindig azt mondod, hogy nem... mondtam neki.
- Mads azért nem szeretném mert szeretném ha különleges lenne majd elmegyünk valahová a tavaszi szünetben kettesben egyébként nem akarom úgy csinálni, hogy Vanessáék bármikor benyithatnak. - mondta nekem Lucy.
- Benyitni? ugh, ők amikor lehet csinálják például most is.. mondtam neki.
- Ugh, igazad van idegesítő. - mondta Lucy.
Utána végre abbahagyták.
- Na végre.,tehát mit csináljunk? kérdeztem tőle de Lucy félbeszakított egy csókkal. Felemelt M a combomnál fogva és én átkulcsoltam a lábamat Lucy derekán. Lucy az ágyra fektetett és elkezdte csókolgatni és harapdálni a nyakam. Amikor elért az érzékeny ponthoz akkor egy nagyot nyögtem. Amikor Lucy elhúzódott a nyakamtól megint megcsókolt, de ekkor megszólalt az telefonja az ébresztő miatt, hogy készülődjünk. Én elmentem lezuhanyozni amíg Lucy megcsinálta a haját. Amikor végeztem a zuhanyzással megcsináltam a sminkem, és a hajam. Utána felöltöztem. Mivel már elkészültünk, ezért eldöntöttük, hogy megnézzük őket.
Amikor odaértünk az ajtóhoz nem hallottunk nyögéseket. Bekopogtunk de nem kaptunk választ így benyitottunk.
Persze, amikor benyitottak azt látták, hogy Vanessa ott van Sandra ölében és csókolóznak.. Vanessa keze Sandra hátán van és ő fogja Vanessa derekát..- Hé, gerle pár nem akartok készülődni 10 perc múlva találkozunk Naomival a bulin.
- mondta Lucy.- Oké.. mondták Vanessáék miközben mi lementünk a kocsihoz. Amikor lementek megbeszélték, hogy Sandra kocsijával mennek.
Harmadik Személy:
Amikor megérkeztek látták, hogy Naomi ott várja őket a bejáratnál. Odamentek hozzá és bementek. Madelaine elakart menni táncolni Lucyvel de neki nem volt kedve.
Madelaine Petsch:
- Menj nyugodtan Mads, de ne vadulj senkivel. - mondta Lucy. Én csak bólintottam és elindultunk táncolni. Naomi keze a derekamon volt és a zene ritmusára táncoltunk.
Harmadik Személy:
Lucy csak forgatta a szemeit, mivel nem akarta ezt nézni elindult az ajtó felé de amit látott nagyon fájt neki. Madelaine és Naomi a táncparkett közepén csókolózott, ezért kiment az ajtón dühösen.
De valójában nem is ez történt. Amikor táncoltak Naomi ajkai az övére tapadtak de ő elakart húzódni, csak ő nem engedte mert elakarta lökni magától. De ő nem engedte el őt.. Madelaine végre kiszabadította magát a szorításából és elindult oda ahol leült Lucy, de nem találta. Elakart indulni, hogy megkeresse Vanessát és Sandrát de érezte hogy valaki megfogja a kezét. Amikor megfordult látta, hogy Naomi az.
Madelaine Petsch:
- Mit akarsz, nem elég hogy erőszakkal smároltál le a tánc közben, még mindig akarsz valamit? tudd meg, hogy van barátnőm és őt szeretem. - mondtam neki idegesen.
- Bocsi, meghívhatlak egy italra legalább? - kérdezte Naomi.
- Ugh, oké de utána elmegyek. - mondtam neki.
- Akkor hozok neked Cherry Vodkát. - mondta Naomi.
- Oké. - mondtam neki.
Harmadik Személy:
Naomi belenyúlt a kabátzsebébe és elővette a drogot ami nála volt. Amikor megkapta az italokat, belerakta Madelaine italába.
Megissza Madelaine az italt?
Mit akar Naomi Madelainetől?
ESTÁS LEYENDO
Szerelem első látásra?
RomanceMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...