37. Fejezet

42 2 0
                                    







Lucy Smith:






Ott álltam a kocsim mellett és teljesen ledöbbentem, mivel megláttam az elmebeteg ex-barátnőmet aki elhagyott mivel ő csak szexet akart tőlem de semmi mást.
Ezután a lány odajött hozzám és megcsókolt, de én ellöktem magamtól.

- Mi a francot képzelsz magadról Penny, már 2 éve szakítottam veled és utána elmentél a Ghoulisokhoz drogdílernek. - mondtam neki idegesen .

- Óh, Lucy ha ennyire tudni akarod miattad jöttem, mivel szeretnélek visszakapni.
- mondta Penny miközben elkezdett közeledni hozzám de Madelaine, elém állt.

- Hagyd békén a barátnőmet, egyébként meg ki a franc vagy? - kérdezte idegesen Madelaine.

- Óh, tehát nem mesélt neked rólam? - kérdezte Penny.

- Nem. - mondta Madelaine összekulcsolt karokkal miközben rám nézett.

-Nos, a nevem Penny Peabody és ha annyira érdekel, velem járt még azelőtt hogy megtalálta azt a Jamset vagy kit.-  mondta Penny miközben forgatta a szemeit.

- Nos, mi a valódi ok, hogy megjelentél a törzshelyemen Penny most azonnal mondd meg. - mondtam neki.

- Lucy, azért jöttem hogy elfoglaljam a törzshelyed ha annyira érdekel. - mondta Penny zsebre dugott kézzel.

- Nem kapod meg a törzshelyemet és most azonnal húzz el innen mielőtt kihívom az embereimet. - mondtam neki.

- Óh, ne legyél már ilyen naiv azt hitted egyedül jöttem? - mondta Penny miközben felemelte a kezét és 10 Ghoulies jött mögé.

- Mi lenne ha megküzdenénk és a tét legyen a törzshelyem. - mondtam neki.

- Áll az alku de, lenne még egy valami amit kérnék. - mondta Penny.

- Oké mit akarsz még? - kérdeztem tőle.

- Téged. - mondta Penny miközben beharapta az alsó ajkát.

- Miért, nem dugtál meg elég lányt helyettem? - kérdezte Lucy.

- De igen, csak ők nem értek fel hozzád. - mondta Penny.

- Oké. - mondtam neki majd elővettük a késeinket.

Nekirohantam Pennynek de kitért előlem, és oldalba szúrta, de ezt kihasználva Pennyt a földre szorítottam majd a nyakához szegeztem a késem.

- Én nyertem Peabody, szóval húzzatok el innen amíg megtehetitek. -  mondtam neki.

- Jó, elmegyünk de még nem végeztünk és vigyázz a vöröskédre, nehogy az ágyamban végezze. - suttogva Penny a fülembe, majd felállt és elment az embereivel. A földre estem és egyre nehezebben tudtam nyitva tartani a szemem.





Madelaine Petsch:






- Lucy! - ordítottam miközben odamentem hozzá és a fejét az ölembe raktam. Az ordítást meghallotta Fangs és Sweetpea akik kirohantak a törzshelyről.

- Mi történt? - kérdezték tőlem.

- Itt volt Penny Peabody, kihívta egy párbajra amit Lucy megnyert de ő oldalba szúrta őt.
- mondtam nekik könnyekkel küszködve.

- Basszus, Fangs, hívd a 911-et. - mondta Sweetpea.. Ezután Fangs felhívta a 911-et.

- Már úton vannak. - mondta Fangs..

- Lucy, kérlek maradj velem, nem veszíthetlek el nagyon szeretlek. - mondtam neki zokogva. Nem sokkal később szirénákat hallottak és látták ahogy a mentős kocsi megáll. Kinyílt a hátsó ajtó és a mentősök egy hordágyra tették Lucyt majd felrakták a kocsira. Én is felakartam szállni de a mentősök megállították.

- Milyen rokoni kapcsolatuk van? - kérdezte a mentős.

- A felesége vagyok. - mondtam neki zokogva, a mentős csak bólintott és felengedett.

- Fangs.. itt van a kocsi kulcs gyertek a kórházba. - mondtam neki, amire ők csak bólogattak és beszálltak a kocsiba. Leültem Lucy hordágya mellé és megfogtam a kezét amit ajkaimhoz emeltem és gyengéden megpusziltam. Körülbelül 15 perc múlva érkeztünk meg a kórházba. A mentősök levették a hordágyat a kocsiról és betolták a sürgősségi osztályra ahová már én nem mehetettem be.

- Kérem, maradjon a váróteremben és amint lesz valami hír az egyik orvos kijön. - mondta nekem az egyik orvos. Csak bólogatni tudtam, utána leültem a váróteremben ahol felhívtam Sandrát, aki azt mondta hogy Vanessával azonnal elindulnak nem sokkal később Fangs és Sweetpea is megérkezett és leültek mellém. Fangs vállára tettem a fejemet és elkezdetem zokogni. Fangs magához ölelt és elkezdte simogatni a hátam, hogy megnyugtasson. Ami sikerült mivel a zihálásom lecsendesült.

- Mads miden rendben lesz, Lucy túlélt már rosszabbat is. - mondta Sweetpea amire Fangs csak bólogatott hogy igaz.

- Köszönöm fiúk. - mondtam nekik és a fiúk csak bólogattak. Nem sokkal később megérkezett Sandra és Vanessa is.

- Mi történt Mads? - kérdezte Sandra miközben leült mellém. Elmondtam Sandrának hogy mi történt ő meg csak forgatta a szemeit.

- Csak idők kérdése volt, hogy ez a ribanc megint felbukkanjon. - mondta Sandra.

- Megint? ezt hogy érted? - kérdeztem tőle.

- Nos, amíg az ex-vőlegényemmel voltam elkezdett zaklatni azzal hogy mondjam meg hol van. - mondta Sandra.

- Ezt miért nem mondtad Lucynek? - kérdeztem tőle.

- Azért, mert nem akartam hogy feleslegesen aggódjon miatta. - mondta Sandra,. erre akartam volna mondani valamit, de hirtelen kinyílt a sürgősségi osztály ajtaja és kijött egy orvos aki odajött hozzánk.

. Maguk vannak itt Miss Smith miatt ha jól sejtem. - mondta az orvos és mi csak bólogattunk, hogy igen.

- Nos van egy jó és egy rossz hírem. - mondta az orvos.


Mi történik Lucyvel? 

Szerelem első látásra?Where stories live. Discover now