51.Fejezet

39 2 2
                                    







1 Évvel Később:





Harmadik Személy:






Lucy és Madelaine, nagy erőfeszítéssel szervezte az esküvőt és amikor már majdnem kész voltak igazából csak pár dolgot kellett elintézniük. 
A ruhájukat, felkérni koszorúslányokat és akik elkísérik őket az oltárhoz.
Cami és Lili is nagyon sokat segített nekik mind a helyszín és az időpont kitalálásában és leszervezésében is.
Lucy azóta sem tartotta a kapcsolatot a nagybátyjával és a nagynénjével mivel ők nem fogadták el a tényt, hogy az élete szerelme egy lány.

Lucy és Mads amikor felébredtek utána mind a ketten megbeszélték azt, hogy külön mennek ruhát venni. Lucy elviszi Sandrát és Lilit amíg Mads, Vanessát és Camit.






Lucy Smith:






Amikor beültünk a kocsiba, Cami mellém ült és Sandra pedig a hátsó ülésre.

- Ugh, nemsoká megházasodok. -  mondtam ki hangosan.

- Nos, igen hugi tehát most már nem tudsz másra gondolni ha Mads épp nem fog szexelni veled. - mondta Sandra röhögve.

- Ez nem vicces, és egyáltalán nem igaz.. mondtam neki.

- Persze.. akkor miért hallottuk egyszer, hogy más nevét mondtad masztizás közben amikor Mads nem volt otthon? - kérdezte Sandra.

- Nem tudom miről beszélsz. -  mondtam neki.

- Aha, el is hiszem neked ja nem. - mondta Sandra.

- Miért milyen nevet mondtam ha? - kérdeztem tőle.

- Mads nevét, csak beugrattalak és bevetted. - mondta Sandra és Cami elkezdett hangosan röhögni.

- Már te is kezded Cami. - mondtam nekik.

- Bocs de ez nagyon vicces volt. - mondta Cami.

- Mindegy. - mondtam nekik.

- Ha gyerekeitek lesznek mi lesz a nevük? kérdezte Cami.

- Nos, ha egy fiút fogadunk örökbe Jason lesz a neve Mads bátyja emlékére ha lány akkor meg Amelia. - mondtam nekik mosolyogva.

- Miért pont Amelia? kérdezte Cami. Válaszolni akartam, de  hirtelen elkezdtem sírni.

- Az édesanyánk neve. - mondta Sandra.

- Oh, nem akartam feltépni ezt a régi sebet Lucy ne haragudj. -  mondta Cami miközben elkezdte simogatni a hátamat.

- Semmi baj, egyébként sem akart elfogadni olyannak amilyen vagyok. - mondtam nekik.

Szerelem első látásra?Onde histórias criam vida. Descubra agora