Madelaine Petsch:
Amikor megérkeztünk a kórházba, Lucyt azonnal elvitték a sürgősségi osztályra, mivel meg kell műteniük. Én, Sandra és Vanessa a váróteremben ültünk.. A szemeim vörösek és duzzadtak voltak a sírástól.. Nem sokkal később megjelent Lili és Cole..
- Ti mi a francot kerestek itt? - kérdezte bunkón Vanessa. Nem mondtak semmit, hanem leültek hozzánk.
- Mi történt? - kérdezte Lili..
- Cami bekattant és leakart lőni, de Lucy elém állt így őt találta el a golyó. - mondta Vanessa miközben a könnyeivel küszködött.
- Nem hittem volna, hogy erre is képes lenne. - mondta Lili.
- Viszont nem szeretnélek itt látni titeket Lili, azok után hogy megcsaltál Colelal, egy kurva üzenetet se hagytál és nem is kerestél kérlek menjetek el. - mondta Vanessa, Lili egy nagyot sóhajtott és elmentek.
- Ő az exed volt ugye? - kérdezte Sandra.
- Igen, és a fiú miatt hagyott el. - mondta Vanessa.
Én nem figyeltem semmire, csak vártam, hogy megjelenjen egy orvos és elmondja mi a helyzet Lucyvel. Nem sokkal később kijött egy orvos és odajött hozzánk.
- Maguk vannak itt Lucy Smith miatt ugye? - kérdezte az orvos.
- Igen, van valami hír?- kérdezte Madelaine.
- Nos, most hozták ki a műtőből és van egy jó és egy rossz hírem. - mondta az orvos.
- Milyenek? - kérdezte Sandra mivel én újra zokogni kezdtem.
- A műtét sikeres volt és nem léptem fel komplikációk, de most kómában van és nem tudjuk felébred-e vagy ha igen mikor.. mondta az orvos.. Madelaine a földre rogyott és mégjobban elkezdett zokogni.
- Meglehet látogatni? - kérdezte Vanessa.
- Öhm, igen de most csak egy személy jöjjön be hozzá. - mondta az orvos.
- Madelaine.. menj nyugodtan mi itt leszünk. - mondta Sandra. Felálltam a padlóról és követtem az orvost.
- Itt is volnánk, akkor én most elmegyek és majd visszajövök. Megkérdezhetem, hogy milyen kapcsolatban áll vele? - kérdezte az orvos.
- Nos, járunk és én a barátnője vagyok Madelaine Petsch. mondtam neki.
- Köszönöm a segítséget. Dr..? - mondtam neki.
- Jones. - mondta az orvos miközben kezet fogtunk. Az orvos elment mert más dolga akadt és közben bementem a kórterembe és leültem Lucy ágya mellé és megfogtam a kezét, majd megpusziltam a homlokát.
- Itt maradok veled addig amíg nem ébredsz fel, mert nem bírnám ki ha nem lennék itt amikor felébredsz Lucy kérlek. Harcolnod kell és nem adhatod fel kérlek gyere vissza hozzám. - mondtam neki miközben a könnyek elkezdtek hullani a szemeimből.
Harmadik Személy:
Lucy nem látott semmit csak a sötétséget és érezte, hogy Madelaine megfogja a kezét, megpuszilja a homlokát, de nem tud felkelni hiába is szeretne.
YOU ARE READING
Szerelem első látásra?
RomanceMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...