Madelaine Petsch:
Arra ébredtem fel éjszaka, hogy a telefonomra jött egy értesíté. Amikor megnéztem nagyon megijedtem és nem tudtam mit tegyek.
- MADELAINE, azt hitted hogy megváltoztam? azért tettem amit tettem mert akartam, és ha nem akarod, hogy LUCY meghaljon azt kell tenned amit én diktálok. - NS.
Óvatosan felkeltem az ágyból és elindultam a nappaliba ahol leültem a kanapéra és sírva fakadtam, de nem sokkal később megint kaptam egy üzenetet.
- Figyelni foglak, és ha bárkinek szólni mersz erről akkor Lucy meghal.- NS.
Ledobtam a telefonomat a földre és lefeküdtem a kanapéra majd elkezdtem zokogni, megpróbáltam halk lenni mivel a többiek még aludtak. Éppen amikor lenyugodtam volna, akkor kaptam még egy üzenetet.
- Holnap éjfélkor gyere el a Ghoulisok törzshelyére egyedül. - NS.
Leraktam a telefonomat és nem sokkal később elaludtam.
Másnap:
Lucy Smith:
Reggel amikor felébredtem, nem éreztem Madelaine érintésének melegét. Ezért felkeltem és felöltöztem majd lement a nappaliba és láttam, hogy ott van Madelaine és a kanapén alszik.
Odamentem hozzá és leültem a kanapéra és megsimogattam Madelaine arcát, aki felriadt és megpofozott.
- Öhm, neked is jó reggelt bár neked annyira nem jó inkább elmegyek Sweetpeakhez.
- mondtam neki miközben felálltam.- Várj Lucy. - mondta Madelaine miközben megakarta fogni a kezemet de én elhúztam tőle, ezután felvettem a kocsi kulcsomat és a dzsekimet majd elmentem könnyekkel a szememben.
Madelaine Petsch:
Nagyon rosszul éreztem magam, azért pofoztam meg Lucyt mert feljöttek az emlékek arról az estéről amikor megerőszakolt Naomi. - gondoltam magamban, de ekkor megint jött egy üzenete a címről ahová el kell mennem. Felmentem a szobánkba és leültem az ágyra ahol megint elkezdtem sírni, majd kopogást hallottam az ajtón. Amikor felálltam, hogy megnézzem ki az láttam, hogy Lucy jött vissza.
- Nem úgy volt, hogy találkozol Sweetpeavel? - kérdeztem tőle.
- De találkoztunk és beszélgettünk majd rájöttem, hogy reggel elég bunkón viselkedtem veled szóval bocsi Mads. - mondta Lucy miközben leült mellém.
- Semmi gond. - mondtam neki mosolyogva.
- Én lefekszek aludni. - mondta Lucy majd megpuszilt és lefeküdt.
Este:
Amikor eljött az idó, hogy találkozzak Naomival óvatosan lementem és elindultam a megbeszélt helyre Naomihoz. Amikor odaértem láttam, hogy van ott valaki és mikor közelebb mentem láttam, hogy Naomi van ott.
- Mit akarsz tőlem? - kérdeztem tőle unottan.
- Téged. - suttogta Naomi a fülembe és ráharapott a fülcimpámra.
- Soha. - mondtam neki miközben ellöktem magamtól.
- Nos, csak hogy tudd egy telefonhívásba kerül és a barátnődnek annyi. - mondta Naomi miközben elővette a telefonomat.
- Ne, várj. - mondtam neki miközben odamentem hozzá.
- Oké, gyere velem. -mondta Naomi miközben elindultunk a törzshelye felé.
De amikor Naomi kinyitotta volna az ajtót, furcsa hangokat hallottunk és megfordultunk. Lucy állt ott Fangsel és Sweetpeavel és még pár emberével.- Nocsak kit látnak szemeim, Naomi Scott. - mondta Lucy miközben az emberei lefogták.
- Engedjetek el ti idióták. - mondta Naomi miközben megpróbált kiszabadulni, de nem sikerült neki.
- Fangs vigyétek el a törzshelyünk pincéjébe, holnap megyek én is és elbeszélgetünk.. mondta Lucy miközben odajött hozzám és én zokogtam. Magához ölelt és elkezdte simogatni a hátamat, hogy megnyugtasson.
- Sssssssssssh, kicsim.. minden rendben lesz. - mondta Lucy.
- Bocsánat, hogy nem szóltam róla, de megfenyegetett. - mondtam neki.
- Semmi baj kicsim, követtelek mert nem tudtam, hogy hová mész és aggódtam persze a többiekért is elmentem. - mondta Lucy. Lucy szemébe néztem és utána ajkaink csak pár centiméterre voltak, majd megtörtént. A csókunk szenvedélyes volt, és ekkor elkezdett zuhogni az eső, de nem érdekelt minket. Amikor elhúzódtunk beültünk Lucy kocsijába.
A hazafelé út csendesen telt és amikor hazaértünk fölmentünk a szobánkba és lefeküdtünk.
YOU ARE READING
Szerelem első látásra?
RomanceMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...