29. Fejezet

38 2 0
                                    







Lucy Smith:






Arra ébredtem fel hajnal 4-kor, hogy csörög a telefonom ezért óvatosan felkeltem és megnéztem ki hív ilyenkor és utána láttam, hogy Sweetpea az és inkább felvettem mielőtt Mads felébred.

- Igen? 

- Miért suttogsz?

- Azért mert Mads még alszik de mondjad már a lényeget.

- Nos, elhoztuk a pincébe a foglyot de megakartunk várni mert gondolom te akarod kikérdezni.

- Majd igen de nem hajnalban, este elmegyek. -mondtam neki és utána leraktam a telefont, de Madelaine felébredt és mindent hallott.

Basszus, csak ez hiányzott gondolom majd ő is jönni akar de nem engedhetem nem bírná végignézni azt ahogy bánni fogunk Naomival. - gondoltam magamban.

- Lucy. - mondta Madelaine.

- Igen kicsim? - kérdeztem tőle.

- Kiről beszéltetek?-  kérdezte Madelaine.

- Öhm, Naomiról. -  mondtam neki.

- Mi lesz vele? - kérdezte Madelaine.

- Ki fogom kérdezni.. ha nem válaszol akkor meg kell kínoznunk. - mondtam neki.

- Veled szeretnék majd menni. - mondta Madelaine.

- De, kicsim nem fogod bírni szerintem lelkileg. - mondtam neki.

- Lucy, ne kezdd el ezt. - mondta Madelaine de én félbeszakítottam.

- Mit ne kezdjek? nem akarom, hogy rosszul legyél. -mondtam neki.

- Nem leszek és veled megyek. - mondta Madelaine miközben felállt de én visszahúztam.

- Nem jössz, és ne vitatkozz velem Madelaine mert rossz vége lesz. - mondtam neki.

- Most már fenyegetsz is? kérdezte Madelaine.

- Nem, és bocsánat de akkor sem jöhetsz. - mondtam neki miközben kimentem a szobából.

A nap hátralévő részében nem is beszéltünk egymással a vitánk óta.
 Amikor láttam, hogy mennyi az idő és tudtam, hogy indulnom kell felmentem a szobánkba ahol láttam, hogy Madelaine öltözködött.

- Mads, azt mondtam nem jöhetsz, ne akard hogy kényszerítselek rá. - mondtam neki.

- Felőlem.. úgysem mered megtenni. - mondta Madelaine, de erre nem mondtam semmit, hanem leültettem a székre és odabilincseltem.

- Tessék.. megtettem, ahogy látod. - mondtam neki miközben bezártam az ajtót és kimentem a kocsimhoz majd elindultam a törzshelyünkhöz.

Amikor odaértem lementem a pincébe ahol láttam, hogy Naomi egy székhez van kötözve és a szája be van kötve.

- Nos kezdjük. - mondtam neki miközben leültem egy székre Naomi elé és levette róla a kendőt.

- Naomi, miért akartad megint a barátnőmet? - kérdeztem tőle.

- Mert kívántam. - mondta Naomi.

- Biztos nem ez az igazság. - mondtam neki miközben elővettem egy kést.

- Mit akarsz azzal? - kérdezte Naomi.

- Ne akard megtudni.. inkább kezdj el beszélni. - mondtam neki.

- Oké, Malachai volt az apám de megölted. - mondta Naomi.

- Megöltem tisztességes küzdelemben. - mondtam neki amire Naomi felkapta a fejét.

- Ezt nem tudtam, annyit hallottam hogy megölted de semmi többet. - mondta Naomi.

- Nos, mivel semmi kedvem a kínzáshoz megúszod egy feltétellel. - mondtam neki.

- Mi lenne az? - kérdezte Naomi.

- Az, hogy Serpentté válsz. - mondtam neki. amire Sweetpea és Fangs is felkapta a fejét.







Mit fog válaszolni Naomi? 

Szerelem első látásra?Where stories live. Discover now