20. Fejezet

81 1 0
                                    





Harmadik Személy:






Eközben Madelaine, Vanessával maradtam, addig amíg nem érkeztek meg Lucyék.

Amikor Lucy és Sandra megérkeztek odajöttek, és Sandra felemelte Vanessát és berakta a kocsijába, majd hazamentek. Amikor hazaértek lerakták a kanapéra. Madelaine elment az elsősegély ládáért, amíg Sandra ott maradt vele.





Vanessa Morgan:






- Ki tette ezt veled? - kérdezte Sandra.

- Camila. - mondtam neki és hirtelen nagyon dühös lett.

- Ezt még meg fogja bánni.. nincs joga így megverni téged. - mondta Sandra. Éppen elindult volna az ajtóhoz de Lucy visszahúzta.





Lucy Smith:






- Mi az? nem tűröm azt, hogy csak úgy megverje a barátnőmet. - ordította Sandra.

- Hé, nyugodj meg.. és inkább maradj itt vele.. mondtam neki, amire megnyugodott Sandra és odament Vanessához, hogy ellássa a sérüléseit, mivel Madelaine visszajött az elsősegély dobozzal. Madelaine odaengedte Sandrát a kanapéra. Amikor Madelaine felállt odajött hozzám és megölelt. Majd nem sokkal később kopogást hallottunk.

- Megnézem ki az.. mondtam nekik, miközben odamentem az ajtóhoz. Amikor kinyitottam az ajtót megláttam, hogy egy régi ismerősöm az.

- Fangs? te mit keresel itt?- kérdeztem tőle.

- Nos, azért jöttem mert muszáj hogy visszavedd a Serpentek irányítását, az unokatestvéred nem alkalmas rá. - mondta nekem.

- Fangs, most hagyd abba nem megyek vissza. - ordította neki Lucy és ekkor látta, hogy Madelaine mellette áll.

- Lucy, ő kicsoda? - kérdezte Madelaine.

- Fangs Fogarthy vagyok. - mondta Fangs.

- Mit keresel itt? - kérdezte Madelaine.

- Lucyvel akartam beszélni. - mondta Fangs.

- Fangs, már mondtam hogy a válaszom nem... mondtam neki idegesen.

- Akkor mondd meg te a többi Serpentnek, hogy nem váltod le Andrewst. - mondta Fangs.

- Várj, ugye nem mondod komolyan hogy ő lett. - mondtam neki.

- Pedig igen. - mondta Fangs.

- Jó, rendben átveszem a Serpentek vezetését, persze csak Madelainel az oldalamon. mondtam neki.

- Oké, de tudod hogy muszáj részt vennie a beavatáson. - mondta Fangs.

- De, Fangs ő nem bírná ki azt. - mondtam neki.

- Figyelj Lucy te is túlestél ezen.. mondta Fangs,  amire csak bólogattam és ránéztem Madelainere.

- Tényleg ezt szeretnéd csinálni Madelaine? - kérdeztem tőle és ő csak bólogatott, hogy igen.

- Fangs holnap találkozzunk a törzshelyen. - mondtam neki.

- Oké, sziasztok. - mondta Fangs miközben elindult.

- Miért nem szóltál semmit sem arról, hogy a Serpentekhez tartozol? - kérdezte Madelaine dühösen.

- Azért, mert nem akartam hogy belekeveredj.. kezdtem el mondani, de félbeszakított Madelaine.

- Igen? hát most már teljesen mindegy, mert én is az leszek de nem szeretem ha titkolóznak előttem. - mondta Madelaine.

- Bocsi, Mads.. mondtam neki miközben megakartam puszilni, de ő elment. Madelaine felment a szobájukba és bezárta az ajtót de én követtem.

- Mads,ne csináld már ezt kérlek. - mondtam neki, de nem kaptam választ.

- Ahhhj, akkor baszd meg magad, komolyan a kanapén alszok. - mondtam neki dühösen. De ekkor kijött Madelaine a szobából és behúzott a kezemnél fogva. Ezután megcsókolt , én pedig felemeltem Madelainet a combjainál fogva és az ágyra dobtam. 
Levettem Madelaine felsőjét és a sajátomat. Majd elkezdtem csókolgatni a nyakát. Amikor éppen levettük volna a nadrágunkat, kinyílt az ajtó.

- Uram isten, miért most akartátok csinálni amikor mi is itthon vagyunk? - kérdezte Sandra unottan.

- Te mondod? ti minden nap csináljátok reggel és este is.. mondtam neki miközben elkezdtünk felöltözni.

- Ha ha ha, nagyon vicces vagy. - mondta Sandra szarkasztikusan.

- Egyébként, hogy van Vanessa? - kérdeztem tőle.

- Sokkal jobban van. - mondta Sandra.

- Holnap el kell mennünk a Serpentek törzshelyére. - mondtam ki hangosan,  amire Sandra forgatta a szemeit.

- De miért? - kérdezte Sandra.

- Fangs járt itt és azt mondta, hogy az unokatestvérünk alkalmatlan. - mondtam neki. Sandra csak forgatta a szemeit és kiment a szobából. Ezután lefeküdtünk az ágyra és nem sokkal később elaludtunk.

Szerelem első látásra?Onde histórias criam vida. Descubra agora